FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 21

Vandaag weer een werkdagje.

Vanmorgen moest ik om 10 uur beginnen samen met Nadja. Alles klaargemaakt en volgens haar moest alles weer via die stomme checklist. Dus weer een uur bezig geweest waar je normaal in een kwartiertje mee klaar bent maar goed. Terras klaargemaakt en 5x op en neer met een gietertje gelopen om die domme plantjes water te geven. Volgens Nadja moest ik het maar met de 20 liter emmer doen was k sneller klaar? Jaa ik krijg dat nog geen 2 meter getild en dan heb ik al spierpijn :) Dus lekker met me kleine gietertje 5x op en neer gelopen.

Toen Shirley kwam hebben we de keuken eens goed onderhanden genomen. Bah dat koffie apparaat? Ouwiee! In dat opvangbakje van de koffie stond gewoon koffie van 3 maanden ofzo. Even alle afval weggebracht en alle andere klusjes gedaan waar andere mensen blijkbaar geen zin in hebben. Toen kwam de bazin ons vragen of we wilde helpen met plantenbakken dragen. uhh okee.. Deze nog gesleept en toen had ik even genoeg van 'stagiare' zijn en wilde ik leuke dingen gaan doen! Gelukkig kwam toen mijn leuke dikke meneertje en vroeg voor een lympfdrainage. Wat was ik blij!

Dus ik ging bij die meneer lympfdrainage doen maar toen ik op de helft was begon alles te draaien. Daarbij moet ik wel vertellen dat de behandelkamers hier echt airco MOETEN krijgen. Zelfs de gasten die liggen geven aan dat het erg warm is. Dus julllie kunnen je voorstellen hoe het is als je masseert. Maar goed ik was dus bezig en het werd me steeds slechter. Zelfs zo erg dat ik er bijna van moest overgeven. Dus even doorgewerkt en toen snel naar buiten. Shirley en Nadja zagen al meteen aan me dat ik me niet goed voelde. Ik ben toen even plat gaan liggen en heb wat suiker gegeten gelukkig voelde k me langzaam wat beter. Nog eventjes een appeltje gegeten en toen ging t weer.

Uurtje even rustig aangedaan maar toen gingen me massages weer verder. Gelukkig was t niet zo druk.

Ondertussen was het tijd voor t avondeten (half uurtje later dan normaal maar de kok zou iets voor ons bewaren) Dus wij maar hopen dat t lekker was, en dat was t! Kreukelfrietjes hihi met een rare worst waar de mayo in zat? Naja die worst was niet te eten voor de rest maakte de frietjes alles goed!

Ik had vandaag Shirley beloofd om bij haar te blijven met avonddienst en ben toen even lekker onder de zonnenbank gekropen en toen Shirley even en heb ik voor haar de receptie overgenomen. Toen konden we gaan zijn we ons snel gaan omkleden en zijn we nog even uurtje gaan sporten.

Net op de kamer voelde ik me even weer niet zo lekker dus weer even rustig aangedaan en net gedoucht. Maar ik heb vandaag echt me dag niet jongens.. Ik zal t even vertellen wat allemaal vandaag mis ging. Eerst werd ik niet lekker op t werk, toen kregen we de kluissleutel ging ik kijken sla ik mezelf vol met dat deurtje tegen me hoofd, toen gebeurde er iets in de sportschool hahaha you know mama! en net sta ik onder de douche krijg k shampoo in me oog valt de cremespoeling op de grond en glij ik uit.. Naja ik blijf nu veilig in me bed!

ik ga lekker slapen! Dikke kus voor jullie, en hopelijk morgen een beter dagje

Reacties

Reacties

Mama

Haha,ja die dagen ken ik ook maar als te goed. Vandaag lekker je vrije dag ,geniet maar lekker.

Dikke kus mama,papa,Kyra en darcy

Anja

Ohhh arme Fleur ! Én 't was ook nog niet eens vrijdag de 13 e !
Hopelijk vandaag een fijnere dag !

Dikke x

shird

Haha hilarisch:P
Als ik eraan terug denk moet ik echt lachen :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!