FleurvanTreeck.reismee.nl

de dag van het vertrek

Eindelijk was vandaag de dag van het vertrek
lang naar uitgekeken maar niet verwacht dat het zo moeilijk was om doei te zeggen

Op het vliegveld aangekomen hebben we nog gezellig iets gegeten samen met iedereen
en toen was t dan zover
we moesten door de douane..
en dat betekende afscheid nemen

Dat was ff zwaar, nog ff lekker geknuffeld en een beetje gehuild
maar toen toch maar door de poortjes gegaan
gelukkig konden ze nog van alle kanten zwaaien

Bij de douane piepte ik natuurlijk meteen alweer
na gefouilleerd te zijn mochten we dan eindelijk weer verder
op naar de gate
Naar gate 4

Maar onderweg stonden Papa, mama, Bram, Miriam, Paul en Maike weer te zwaaien achter een raampje, daar nog een keer (achter een raampje) afscheid genomen en toen op naar de gate

Gloeiend heet was het daar, iedereen had blijkbaar prioritie uitgevonden
maar zoals mama dan zou zegge frechheit siegt
dus uiteindelijk stonden we ver vooraan
toen we door de gate waren werden we met een bus naar t vliegtuig gebracht
michelle links in de bus, fleur rechts in de bus en kijken welke kant het eerste opengaat J
Links ging het eerste open dus michelle snel op naar het vliegtuig en op naar een goede plek

En jawel hoor de hele fanclub stond weer te zwaaien
Deze keer weer ff staan zwaaien en op het vliegtuig in
Na een leuke plek gevonden te hebben en alle spulletjes uit te stallen die we nodig zouden kunnen hebben (niks van gebruikt)
ware we dan t wachten op het vertrek
maar het ging weer niet zo als geplant, het luchtruim zat vol dus 40 minuten wachten

En dat is lang als je nerveus bent…

Eindelijk na 45 minuten vertraging gingen we dan vertrekken J
nog een laatste keer zwaaien (we zagen hun niet en hun ons ook niet maar het ging om het idee)
gingen we de lucht in

Eventjes flinke turbulentie gehad maar voor de rest een rustige vlucht
Daar aangekomen met onze 5 koffers, 1 reistas en 2 handtassen op naar de taxi

Blijkbaar zijn de taxichauffeurs hier niet goed in vreemde talen want ze spraken alleen spaans
Wij met onze 5 woorden spaans proberen uit te leggen maar daar kwam niet veel goeds van
Met onze talengidsje toch net wat verder gekomen
en uiteindelijk beland in het hotel

Waar al op ons werd gewacht, hele leuke mensen achter de receptie die meteen voor ons een rondleiding regelde.
Een meisje uit Duitsland, Joy, ging ons deze rondleiding geven. Na vooral veel gezien te hebben en ook weer de helft vergeten te zijn waren we blij dat we even naar onze kamer konden. We werden meteen uitgenodigd om mee op stap te gaan. Ze gingen ongeveer van half 1 tot 6 :l
Nou, toch maar afgemeld want we zijn toch wel een beetje moe…

Dus in plaats van dat hebben we ons even verzorgd en zijn we langs het strand gaan wandelen, heeeeeeeeerlijk
toen bij een leuk eettentje terecht gekomen waar je kon eten op het strand, nog een keertje heeeeeeeeeeeeeerlijk
Toen nog even langs de winkeltjes gelopen en wat hadde ze daar JJJJ 2 burberry winkels (L)
Dus als het even niet meer gaat is daar me troost, haha

Daarna toch maar lekker naar hotel gegaan en op het bed geploft met de laptop
even met mama,papa, bram en de hondjes geskyped
en gepraat met ons beste vriendinnetje (L)
we misse jullie heel erg en houden van jullie <3

Nu gaan we ons nog ff lekker douche en morgen zien we verder

Dikke kus uit gran canaria.

Caressa

Nou nichtje, dat klinkt allemaal super!
Zo te lezen heb je gewoon een goede internetverbinding op je kamer... dat scheelt!
Wanneer is je eerste werkdag?

Veel plezier verder en tot de volgende keer! Kus!

Papa

Dag schat ik mis je ook maar vanochtend aan de ontbijttafel was het wel "lekker" rustig. De foto's zijn leuk, lijkt nu even op vakantie foto's. Gr. Papa

Mama

Haha leuk verhaal wij vonden het afscheid nemen ook moeilijk.

Morgen een goeie eerste werkdag ik ga met Caressa winkelen in Heerlen. Tja verschil moet er zijn.

Groetjes Mama

chantal

Hee Fleur en Michelle,
die tranen komen me bekend voor!
maar als jullie eenmaal jullie draai hebben gevonden en een paar keer gewerkt hebben, zal het vast beter gaan en willen jullie niet meer naar huis.

veel succes en plezier!
xx chantal (hellebrekers)