FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 83

Vanmorgen iets eerder opgestaan aangezien het onze laatste werkdag was en we nog wat spulletjes moesten opruimen.

Met een doos met gebakjes op naar het werk. Daar aangekomen was het echt een grote rotzooi! Ze waren begonnen met nieuwe dingen voor de sauna te proberen. Nou de spa zag eruit!

Tussen de middag werden we door de collega's getrakteerd op een happy meal aangezien we altijd over het eten waren t zeuren. Er was wel 1 voorwaarde bij... Bij het happy meal zat een konijnen-neus met tanden, die moesten we tijdens het eten opdoen! Veel gelachen maar had heel lekker gesmaakt.

Nog even verder gewerkt en toen hebben we even een halfuurtje pauze gepakt om de gebakjes eten. Was erg gezellig en nog flink gelachen. Daarna kreeg ik me getuigschrift, heel erg positief! Voor Alice was het toen al tijd om naar huis te gaan dus het was weer tijd om afscheid te nemen. Valt toch altijd even zwaar na zo'n 3 maanden.

Na nog wat uurtjes werken, kwamen opeens papa en Rosi de spa binnen gewandelt! Wat was ik blij dat papa eindelijk daar was. Even met papa naar boven en de auto al vol geladen. Wat schrok papa toch weer toen hij zag wat allemaal mee naar huis moest maar gelukkig pastte het er allemaal goed in.

De laatste uurtjes gewerkt en toen konden we afscheid gaan nemen. Van Tatjana kregen we nog een leuk cadeautje! Een boekje van hun dialect! We hebben al die maanden geprobeerd dat te verstaan maar dat is echt ongelofelijk moeilijk dus kregen we dit cadeau. Zo leukk

Afscheid genomen en toen de laatste spulletjes van de kamer naar de auto gebracht. We moesten nog even langs de bazin om ook daar afscheid te nemen. (de rest van het hotel hebben we tussendoor gedaan en we zijn wat doodgeknuffelt hoor!) Van de bazin kregen we nog een kleinigheid en toen zijn we met zijn alle nog wat op het terras van het hotel gaan drinken. Even nog op de foto met stefan (de barman) en toen zijn we nog gezellig samen iets bij La Piazza gaan eten.

Werd ondertussen toch al goed laat en papa was natuurlijk ook moe van het rijden dus toen ben ik met papa terug gereden naar het hotel waar we vannacht gingen slapen.

Even tv gekeken en toen heerlijk als een blok in slaap gevallen!