FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 84

Heerlijk wakker worden op me laatste dagje in Oostenrijk.

Samen met papa lekker ontbeten en toen nog even naar Zell am See gereden om daar nog een beetje rond te kijken. Daarna nog even wat boodschapjes gedaan zodat we nog wat lekkers hadden voor onderweg. Papa en mama wilde toch nog steeds dat ik een dirndl kreeg als aandenken en dus toch nog eens met papa samen gaan kijken. Uiteindelijk toch een heel mooi dirndl gevonden!

Daarna zijn we aan de lange reis naar huis begonnen. Ik begon met rijden en heb het stuk binnen door Oostenrijk gereden. Net voordat we de autobaan om moesten zijn we even gestopt om nog een lekker schnitzel te eten en toen is papa verder gaan rijden. Heel stuk goed door kunnen rijden en toen helaas toch even file gehad. Verder ging de rit goed door en heb ik ook nog een stukje gereden.

Na heel wat uurtjes kwamen we eindelijk thuis aan! Vlaggetjes hingen op en het raam was versierd :) De hondjes helemaal happy en ik natuurlijk ook. Lieve Celine kwam met Marjo meteen naar me toe dus nog even een gezellige avond gehad.

Daarna toch heerlijk me bed ingekropen maar wonder boven wonder kon ik in me eigen bedje toch niet meer zo lekker slapen als eerst altijd.. Gelukkig toch lekker in slaap gevallen.

Gister ( 14- 7) was me welkomsfeestje en is de familie en Jill even langsgekomen. Was erg gezellig! Dankjulliewel allemaal.

Dit was dan het laatste verhaaltje van mijn tijd in Oostenrijk en helaas waarschijnlijk ook mijn laatste buitenlandse stage!

In elk geval, het was een super tijd die ik nooit had willen missen!

Reacties

Reacties

Mama

Je hebt het weer geweldig gedaan! Ben blij dat je weer thuis bent.

Dikke kus xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!