FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 80

Vanmorgen werd ik wakker van het kloppen op de deur, het was Dragan van de technische dienst voor een lamp. Uuuhh ik sliep Dragan maar goed.

Toen Dragan weer weg was ben ik weer verder gaan slapen. Overigens een erge slechte nacht gehad omdat ik steeds wakker werd van mijn kloppende vinger! Toen ik opstond en me vinger eens goed bekeek schrok ik toch wel ff! Zag er niet zo schoon uit. Hmm even mama geappt en die zei ik moest meteen naar de dokter. Naja naar beneden naar de spa en iedereen zei t zelfde ik moest naar de dokter. Maar Alice was er nog niet en die heeft ehbo dus even wachten. Nou Alice zei dat het niet nodig was dus even flink getwijfelt en toen hebben ze het goed schoon gemaakt (pietsjte flink!!) en toen even wat gaan eten want ik was duizelig omdat ik nog niks had gegeten.

Daarna voelde ik me eigenlijk nog steeds niet echt lekker en ik wilde even met mama overleggen wat ik moest doen dus ik mocht even naar de kamer. Nou uiteindelijk besloten om het gewoon in de gaten te houden en als het erger word naar de dokter te gaan. Klein uurtje op bed gelegen en weer naar beneden.

Aangezien me vinger de heleltijd zo klopte heb ik beetje geholpen met alles en in eerste instantie me behandelingen over naar andere gegeven

Om 18 uur toch 1 behandeling gedaan, wel met handschoenen zodat er niks van de peeling in zou komen. Ik had vanavond ook nog schlussdienst dus ik moest tot 21 uur. Van te voren werd ik gebeld dat de voetballers rond 21 uur kwamen maar dat ik gewoon kon gaan als er maar handdoeken klaar lagen. Nou om half 8 ging iedereen van het team pas naar huis en de hele spa zag uit alsof een bom was ontploft dus alles t poetsen en op t ruimen en toen kreeg ik de ingeving om maar al de handdoeken uit de wasruimte te gaan halen. Toen ik terug kwam stonden al ongeveer 20 voetballers daar en die begonnen gewoon door elkaar te rennen als kleine kinderen voor een handdoek ouwie binnen 20sec werd ik al gek van ze want de spa was weer een grote bende.

Binnen 5 minuten kwamen nog eens 20 spelers en was het zwembad bomvol! Opeens komt een coach naar me toe, scheldend waarom de sauna niet aan was! Uhh omdat ik te horen heb gekregen dat die uit moest. Nou die vent begon me toch te schelden dat die aan moest en dat de bazin het had gezegd en op zijn verantwoordelijkheid en blabla maar ik wist 100% dat t niet mocht! Dus de bazin opgebeld en ze kwam toen gelukkig meteen naar beneden. Meer als een kwartier met die man gepraat en uiteindelijk moest de sauna voor 30 minuten aan, wat een onzin! Naja uiteindelijk kwam gelukkig een van de receptie me helpen zodat ik niet alleen met die mannen was! Ze hadden zelfs Dragan een vuilnisbak laten schoonmaken om ijswater erin te doen. Dit is een van hun oefeningen en daar moeten ze dan een minuut in gaan zitten,hilarisch! Eindelijk gingen ze weg en ze spa stond werkelijk helemaal op de kop. Nou zo ver als het kon alles opgeruimd en eindelijk kon ik naar me kamer.

Vinger klopt nu natuurlijk als de pest door t veel doen. Net even met mama geskyped en nu lekker slapen!

Hele dikke kus en voor jullie t weten ben ik weer thuiss!!!!

Reacties

Reacties

Stannie

Hoi Fleur,

Nou zeg wat een heftige verhalen, hoop dat je vinger snel genezen is. Je kunt blij zijn als die voetballers weer vertrokken zijn wat een lastige gasten. Hoop dat je je laatste daagjes nog even kunt genieten. Verheug me op je thuiskomst.

Groetjes en dikke knuffel Stannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!