FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 81

Vandaag ook weer een werkdagje van 10 tot 19 uur.

Aangezien gister die voetballers daar waren, was alles op! Dus vanmorgen fruit en alles gehaald en toen had ik een behandeling. Kinesio taping, dit is een behandeling waar je eerst masseerd en dan gaan tape. Nou was de eerste keer dat ik dit deed. Door de tape kunnen de spieren ontspannen en word de pijn minder. Best leuk om eens te doen :)

Toen ik klaar was, was het lunchtijd. En goh raad eenss... SPAGETTI! t kwam me de oren uit! Dus bijna niks gegeten en weer naar beneden. Daar weer vanalles operuimd en ik moest allemaal flyers uitknippen. Wat een werk! Meer als 2 en half uur mee bezig geweest. Toen ik eindelijk klaar was had ik een massage.

DIt waren 2 mevrouwen van buitenaf voor een lichaamsmassage. Ze kwamen eerst al een kwartier te laat dus snel begonnen. Deze mevrouw kwam uit Australië, best gezellig even gekletst.

Daarna had ik een massage van een arabier. Dat was heel wat.. Hij kwam eerst samen met zijn vrouw en hij wilde gemasseerd worden door een man en zij door een vrouw. Helaas is de enigste man die hier werkt op vakantie dus... Hij moest zich of door een vrouw laten masseren of geen massage. Nou opeens werd het dus alleen de achterkant van het lichaam mocht wel maar dan wel in de duo ruimte met zijn vrouw. Nou Shirley deed de vrouw en ik de man.. Shirley en ik wilde wel eens zien of ze haar hoofddoek of zou doen. Nou dat deed ze dus en onder haar jurk had ze een hello kitty pyjama en nog een klein broekje aan en natuurlijk mocht haar bh niet uit haha. Naja die man had ook zijn broek aangelaten dus erg veel masseren kon ik niet maar goed hij was tevreden! Wat ik wel even wil melden, ik snap niet dat zo'n mooie vrouw zich verstopt onder zo'n loemel!

Toen was er weer pauze gelukkig geen spagetti! We hadden aardappelkrokketjes met groente schnitzel en zo'n raar vlees. Smaakte best goed! Dus nog eens redelijk lekker gegeten!

We hebben daarna nog heel veel opgeruimd en toen was het alweer 19 uur en kon ik naar boven. Even met mama gepraat en me even op bed gelegd want wat ben ik toch moe!

Nu is het weer aan t regenen en onweren als een gek! Maar een geluk me angst voor onweer is een stuk minder geworden.

Dadelijk nog gezellig wat tv kijken en dan lekker slapen!

Dikke kus en tot snel

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!