FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 82

Vandaag de laatste schlussdienst en het voorlaatste werkdagje.

Nou zoals de mensen die facebook hebben, al hebben kunnen lezen was het vannacht weer aan het onweren als de pest! Werd er weer de heletijd wakker van dus een slechte nacht gehad.

Vanmorgen werd ik wakker van Shirley die weer terug de kamer op kwam ze hoefde ook pas vanmiddag te beginnen. We moesten nog wat kleine dingen halen dus het kwam al goed uit! Even naar de winkels geweest en nog even foto's van het meer gemaakt en toen snel opgekleed en even lunchen. Nou daar stonden weer wat verschillende noedels en rijst. We zijn allebei omgedraaid en zijn naar de spa gegaan want nog een dag dit eten gaat echt niet meer!

In de spa wat kleins dan maar gegeten en toen aan t werk. Eigenlijk niet veel interessant gebeurd. Even Alice de kamer laten zien zodat ze de nieuwe stagiere die ook kon laten zien alsof ze wist hoe die uitzag haha.

Verder even Alice getapet en toen een hand en fuss zeit. Helemaal geen zin in en die vrouw stopte niet met praten en domme vragen stellen. Pffff! Was ik blij toen ik klaar waszeg!

Aangezien die vrouw ook nog in me pauze tijd kwam, had shirley eten mee naar beneden genomen. Worstjes met aardappelsalade, was best lekker!

Daarna nog wat opgeruimd en toen kon iedereen gaan en kon ik beginnen aan me laatste avonddienst, die er nu bijna op zit.

Ik heb foto's van de spa gemaakt zodat ik jullie dat allemaal kan laten zien! Verder eigenlijk niet zo veel.

Dadelijk alles verder inpakken, morgen de laatste werkdag dus even afscheid nemen en dan komt mijn lieve papa hierheen en gaan we samen naar een hotel. Woensdag vertrekken we dan naar huis! Ik denk dat ik morgen helaas geen tijd zal hebben om het verhaaltje te schrijven dus dat volgt dan weer vanuit Nederland

Lieve groetjes voor de laatste keer uit Oostenrijk!

hele dikke kus

Reacties

Reacties

Mama

Veel plezier op je laatste werkdag. Maak er maar een gezellige avond van samen met papa.

Tot gauw mijn prinsesje

Anja

Een fijne laatste werkdag! En een hele goede voorspoedige reis terug met papa !

Tot gauw !

Liefs, xxx

Mirjam

Hallo Fleur
Wat is het alweer snel gegaan! Je laatste werkdag in Oostenrijk .
Geniet nog even en een goede reis samen met je vader terug naar"heem"
Tot gauw, Mirjam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!