FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 2

Ons 2e dagje zit er ookal weer op

Vandaag toch maar vroeg opgestaan en ons even gaan meldde in de spa en wellness.
Hele leuke mensen daar! Nog een beetje uitleg gekregen en morgen gaat het dan echt beginnen.

Daarna wilde we gaan ontbijten maar helaas alles was al op pffff
toen maar even naar de winkeltjes gelopen en boodschapjes gedaan
lekker broodjes met een pot nutella gekocht J
en een fles water van 6,25 liter…
we dachten dat die supermarkt dichterbij was maar ons hotel bleek nog een stuk lopen en die fles werd ook steeds zwaarder. Eindelijk aangekomen op de hotelkamer hebben we ons lekker een broodje gemaakt en omgekleed.

Het was nu tijd om naar het strand te gaan. Daar heerlijk gezwommen en genoten van de zee.
Toen lekker gaan douche maar eenmaal daaronder uit bleek pas hoe erg we verbrand waren.
Ik heb mijn bikinitopje helemaal afgedrukt en natuurlijk dus ook flinke pijn.

Toen even lekker op de kamer gehangen en beetje uitgerust.

Na een tijdje gingen we ons toch maar eens aankleden
Maar alle kleren deden pijn, zelfs zakdoekjes in de bh moeten duwen om nog meer pijn te verkomen.

Toch maar op naar de bedrijfskeuken, bah alweer paella (wat we allebei niet eten) naja dan maar weer op naar een terras. Daar wel heerlijk gegeten maar helaas kreeg ik flinke hoofdpijn dus zijn we snel naar onze kamer terug gegaan.

Even met het thuisfront geskyped, dat is toch wel moeilijk als je je niet lekker voelt en gewoon verlangt naar je eigen bedje met mama die je verwend, maarja even doorbijten denken we dan maar.. Want uiteindelijk doet het toch zooooo goed als je even met hun hebt gepraat!

Net ook nog het goede nieuws gekregen dat ons beste vriendinnetje vanaf 6 augustus hier is (L)

Nu lekker de laptop langzaam afsluiten en hopen dat de hoofdpijn morgen weg is want morgen gaat het echte werk beginnen..

Sleep well,
ik mis jullie en tot snel

Caressa

Aaaah nichtje... en je moet nog 3 maanden in die felle zon;-).
Toch maar wat beter insmeren. Gelukkig ga je morgen werken en heb je niet zo veel tijd om in de zon te liggen ;-)
Heel veel succes met je eerste werkdag!!!

Mama

Heey Moppie,

Je hebt redelijk geslapen dus dat is ondanks je hoofdpijn toch goed gekomen.
Blijf je goed met aftersun insmeren en blijf effe een paar dagen uit de zon.

Succes met juliie eerste werkdag toch gauw Mama xxxx