FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 4

Dagje 4 alweer..

De 2de werkdag vandaag en de eerste dag met de big boss. Dat was natuurlijk al spannend dus al bij het wakker worden toch wel een beetje nerveus. Veel te vroeg opgestaan dus eerst nog even met opa en oma gebeld. Toch wel ff fijn om hun te spreken!

Toen was het tijd om te gaan ontbijten en verrassend genoeg alweer een droog broodje (na 3 dagen hangt je dat al de strot uit) Maar ja tenminste iets gegeten. Op naar het werk.

Daar aangekomen stond de waskar nog voren dus er was nog niemand. Toch wel raar dat je op je 2de werkdag al alles zelf moet doen. Salon geopend, kaarsen aangemaakt, handdoeken gevouwen en opgeruimd. Ondertussen hoorde ik iets HOLA roepen. Even snel kijken, daar was Roberto, onze masseur. Dit bleek een super leuke man te zijn. Even nog wat uitleg gekregen en dan thee maken.

Ondertussen kwam de bazin aan. En zoals iedereen al vertelde was dit een aparte vrouw. Kreeg meteen al allemaal opdrachten wat ik moest doen. Dus weer op en neer rennen. Toen moest ik op zoek naar bloemen voor op de stoelen. Geen idee waar ik deze kon vinden dus een hele tijd rondgelopen en gezocht. Eindelijk genoeg bloemen gevonden maar alleen geen plaats in mijn handen. Dus alles maar proberen vast te houden en ondertussen 20x stoppen omdat alles uit me handen viel.

Gelukkig eindelijk aangekomen en de bloemen neergelegd. Toen alle handdoeken (en dat is een hele ruimte vol) opnieuw gaan opvouwen en sorteren, eigenlijk geen idee waarom want aan het einde van de dag zag je t verschil niet meer.

Toen ging ik met Roberto, de gek, even nog eens een rondje lopen om te zien waar ik alles kon halen. Echt heel veel gelachen met hem! Toen we terug kwamen moesten we de appels wassen en oppoetsen. Zo gepiept.. toch? Nee dus.. door de warmte was de lijm van de stickers gesmolten aan de appel. Krijg dat er maar eens vanaf.Na een hele tijd zitten pulken en oppoetsen waren we ver klaar. Maar roberto was zo lief om me ondertussen de nek een beetje te masseren J. Echt ideaal!

Eindelijk was het tijd voor de pauze, natuurlijk gehoopt om samen met Michelle te gaan maar helaas. Gelukkig kon ik wel met Roberto gaan. Hij is een van de enige die me echt goed verstaat in het Duits dus dat is wel fijn.
en natuurlijk was mijn lunch alweer een droog broodje met komkommer en wortel. Pfff iets anders krijg je hier dus echt niet! En op de helft van mijn pauze kwam michelle binnengewipt J Dus nog even gezellig zitten kletsen. Mochten van Roberto nog iets langer pauze houden zodat michelle niet alleen hoefde te eten J.

Daarna kregen we te horen dat de baas van alle SeaSide hotels langskwam dus alles moest SUPER in orde zijn. Snel poetsen enz. Ondertussen werden de tischkarten gesorteerd. Deze zijn de aanbiedingen voor elke dag die het s’morgens op de ontbijttafels staan. Dit zijn geen honderden maar duizenden kaartjes. Dus daar een hele tijd aangewerkt.

Toen riep Maria me (de bazin van de wellness), ze ging me de computer uitleggen met alle programma’s (in het spaans). Wat een werk maar jaa geloof het of niet, IK SNAPTE HET J
Dus ik mocht alles klaarmaken voor de afsluiting van de dag, bonnetjes regelen, kijken of alles goed was ingeboekt en dit alles naar de receptie brengen.

Toen dit was gedaan mocht ik gelukkig gaan. Voor mijn idee was het al 19.00uur ofzo maar het was pas 16.40 dus lekker vroeg vrij.

Op naar de kamer maar michelle was er helaas nog niet, dus even skypen met mama en papa. Toen hun gingen eten heb ik me even gedoucht en gewacht op michelle. Ze kwam pas om 18.15 toen snel aangekleed en op naar het eten. En raad het eens het eten was alweer op. Pff dus dan maar weer op zoek naar een terrasje. Daar echt héérlijk gegeten! Varkenshaasje van de grill, was echt heerlijk.

Toen nog even wat boodschapjes gedaan en weer lekker naar ons huisje (de hotelkamer) gegaan. Weer even skypen met de mama’s en papa’s en nu nog even gezellig op bed kletsen.

Morgen weer op tijd op dus vandaag op tijd naar bed!

Buenos noches, ciao

Reacties

Reacties

Stannie

Hoi Fleur eindelijk heb ik tijd gehad om je verhalen te lezen zoals altijd druk, druk, druk. Uit je verhalen blijkt dat je een leuke werkplek hebt en dat je al aardig begint te wennen. Probeer na het werken te genieten van je vrije tijd en als je weer gaat zonnen smeer je wat vaker in. Doe de groeten aan Michelle. Dikke knuffel Stannie en Jac.

mama

Ik wil nu thuis ook dat je de appels laat blinken haha.
Wat is dit toch erg dat het eten altijd op is maar dan maar lekker op een terrasje gaan smikkelen.

Dikke kus van mama en natuurlijk ook Michelle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!