FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 5

Dag 5

Alweer de 3de werkdag.

Vanmorgen allebei niet zo lekker. De wekker ging en allebei hartstikke misselijk en flinke buikpijn en tot overmaat van ramp ook nog helemaal onder de bulten. Waar dit nu weer vandaan kwam is nog maar de vraag. Nog even iets langer in bed gelegen en toch maar op moeten staan. Natuurlijk weer droog brood gegeten en toen stiekem broodje mee naar boven genomen en lekker gegeten met nutella. Dat smaakt al iets beter. We voelde ons nog steeds niet optimaal maar toch maar op naar het werk.

Om half 10 weer beginnen maar er was nog niemand. Weer alles klaarmaken en toen kwam Roberto. Even gezellig gekletst en alles klaar gemaakt. Ondertussen belde de bazin dat ze later kwam dus even lekker rustig aandoen. In die tijd waren de andere ook al gekomen. Eigenlijk zou ik vandaag met michelle samen mogen oefenen maar dit ging helaas niet door.

Daarom vroeg Martha of ze wimperverlenging op me mocht oefenen, ja hoor geen probleem dus hop de stoel lekker in. Na 2 uur stil liggen (met de ogen vastgeplakt) was het eindelijk klaar en het resultaat mag er wezen!

Ondertussen was het al tijd voor de pauze dus op naar de eetzaal gezellig met Roberto. Even snel iets gegeten en weer terug naar de Wellness.

Ik was toen ingeplant voor de receptie, bonnetjes gemaakt enz maar voor de rest was het best rustig.

De tijd vloog vandaag echt om, het was ondertussen al 4 uur en ik mocht van de baas al lekker naar huis. Iedereen was al weg behalve Roberto dus hij bood aan om mij een behandeling te geven zodat ik wist hoe het moest voelen. Heerlijk een Cleopatra bad gehad. Echt genoten! En nu een super zachte huid. Dus alweer dankjewel Roberto!

Kwart voor 5 kon ik naar de kamer. Nog even alles bij receptie afgeven en lekker naar de kamer. Maar helaas alweer geen MichelleL Snel dus weer even skype met het thuisfront en wachten op Michelle.

18.15 kwam ze eindelijk aan dus snel kleren aan en op naar de eetzaal, en guess what…. PAELLA.
Alweer niks te eten dus, pfff dan maar op zoek naar het hotel waar opa en oma over een paar weekjes zitten. Na een tijd te hebben gezocht en niks gevonden toch wat honger. Dus op zoek naar een eettentje. Heerlijk gegeten!

Dan nog maar even naar de supermarkt want elke dag uiteten, als je niet betaald krijgt, is niet te doen. Maar helaas hier kun je niks opwarmen. Dus weer wat crakkers enz. gehaald. En lekker smirnoff ice.

Heerlijk op bed geploft met een flesje smirnoff, en nog even skype natuurlijk en alles bijhouden op de site!

Gelukkig valt de misselijkheid en de rest nu allemaal wel mee. Hopelijk voelen we ons morgen weer optimaal!

We hebben net ontdekt dat we hier RTL4 hebben dus nog even tv en dan lekker onder de deken kruipe!

Ciao

xxxxxxx

Opa en oma

Hoi Fleurtje,

Ik ben met opa bij papa en mama en Bram koffie het drinken. Nog 4 donderdagen koffie drinken bij mama en de 5 donderdag drink ik koffie bij jou. We vinden het knap van je maar we missen je zeker. Het is hier koud en regen dus blijf maar lekker in het zonnetje.
Ik verheug om naar je toe te komen.
Een dikke kus ook voor Michelle van opa en oma xxx

Caressa

Je komt op dag 5 pas erachter dat je rtl4 hebt? Dat is wel een goed teken:-P haha.
Zoals oma al zei... het regent en waait hier alsof we midden in oktober zitten, dus blijf maar lekker daar en geniet van de zon;-)
Kusje!