FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 6

Dagje 6

Alweer een werkdagje, pff wat is dat opstaan moeilijk als je zo doodmoe bent!
Toch maar uit ons bed gekropen maar vandaag absoluut geen zin in weer een droog broodje dus dan maar crackers met nutella op de kamer eten.

Toen maar weer op naar het werk. Aangekomen bij de poort lag de sleutel er niet dus weer hop doorlopen en via de andere kant naar de spa. Maar natuurlijk toen ik aankwam was er weer niemand. Dus weer alles klaarmaken en toen kwam Roberto binnen. Even gekletst en toen op zoek naar de bloemen, deze stikken van de mieren dus als je deze geplukt hebt zit je helemaal van onder tot boven onder de mieren, zooo vies. Teruggekomen in de spa was Martina (of hoe ze ook alweer heet hahaha) ook aangekomen. Vandaag ging ik haar een manicure geven om te laten zien wat ik kon. Dit ging gelukkig erg goed dus kan al snel op de gasten beginnen. Om ook de voelen hoe zij het doet kreeg ik ook lekker een manicure. Een groot deel van de dag was toch al om.

Het was inmiddels al 1uur dus weer lekker gezellig eten met Roberto. En vandaag echt heerlijk gegeten. Varkensvlees met een raar sausje met frietjes en salade. Dat ging er voor de verandering eens goed in. En Roberto was vandaag nog zo lief om cola voor me te halen. Dus vandaag een lekkere lunch gehad.

Na een half uurtje pauze ging het werken weer verder. Ik moest toen naar Residencia (waar michelle werkt) iets brengen maar helaas was michelle vandaag in Sandy Beach werken (weer een ander hotel) Maar natuurlijk vond ik de weg daar niet dus dan maar stiekem door de lobby maar helaas stiekem lukte niet, de vloer was daar zo opgepoetst dat ik piepend rondliep. Dus iedereen keek me gezellig aan. Hup snel door dan maar. Even rondgekeken in de spa, weer een heel ander gezicht.

Toen weer lekker terug naar de Spa in Palm Beach. Daar een uurtje ingepland voor receptie. Natuurlijk belde op dat moment net een meneer die alleen spaans sprak na 10x verteld te hebben dat ik echt geen spaans spreek toch maar even Roberto gehaald. Gelukkig voor de verder rest niet erg druk geweest.

Daarna de sauna aangezet en alles daar klaargemaakt. Wel raar toch als daar iedereen naakt, met de benen uit elkaar ligt. Echt geen prettig idee om daar steeds alleen heen te moeten lopen. Maar ook dit zal wel wennen.

Nog even wat spulletjes opgeruimd, gepoetst en handdoeken gevouwen en toen mocht ik weer lekker naar de kamer.

Maar natuurlijk nog geen Michelle, dus weer even op skype en even lekker douche. Michelle was in Sandy Beach in Playa del Ingles dus ze zou sms’en als ze in de taxi zat. Toen snel beetje verzorgd want michelle zei dat er nog veel lekker eten in de kantine was. En guess what voor ons gezicht werd het zo fijn in de prullenbak gegooid. Goh hier word ik zo gek van! Hier is altijd alle eten weg! Maar goed weer op naar een eettentje. Daar een heerlijk pizza bolognese gegeten (foto volgt). Nog even rondgelopen bij de winkeltjes en weer op naar de kamer. En logisch even geskyped met het thuisfront.

Gelukkig vandaag ook erg goed nieuws gekregen! Papa en mama komen van 12 tot 22 September hierheen! Dus gezellig met hun de verjaardag vieren. Hier verheug ik me dan ook heel erg op! Ben blij als ik hun hier heb!

De planning van de vakantiegangers:
6- 12 augustus: Jill met familie hier
13- 21 augustus: Miriam, Marcel, Maike en Paul hier
24 augustus- 7 September: Opa en Oma hier
9- 22 september mijn liefste papa en mama hier

Dus jongens nog even en we zijn lekker altijd met gezelschap!

Ik kruip zo lekker onder de dekens en tot morgen

Ciao, Bis Morgen, byebye

Reacties

Reacties

Mama

Heey moppie,

Zit nu aan de ontbijttafel op je sms je te wachten. Vandaag komen de nieuwe vensterbanken maar ze zijn nog niet hier. Je verhaaltje is weer leuk heb het net aan papa voor gelezen.
Nu zijn de mensen eraan gekomen dus Darcy is lekker het blaffen.
Werk ze vandaag en tot straks dikke kus Mama

Elise

Leuk dat jullie met zijn twee op stage zijn. Gaat alles wel goed? Al wat nieuwe dingen geleerd op stage.
Wat ik spreek geen spaans wat hebben jullie tijdens de lessen gedaan dan?? hahaha. Je zult Darcy wel missen zeker. Waar gaat ie heen als paps en mams je komen opzoeken? Je kunt haar ook altijd bij ons op vakantie brengen he? Vinden we leuk hoor!!

Groetjes en zet hem op daar!!

Caressa

Och nichtje... dan krijgen jullie het zeker gezellig:-).
Ik vond het leuk om gister even met je te kletsen via msn:-)
Kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!