FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 7

Dagje nummero 7 alweer.

Vandaag hoefde Michelle pas om half 3 te beginnen maar ze was zo lief om vanmorgen toch mee op te staan. Dus samen opgestaan en crackers gegeten. Ondertussen heb ik me aangekleed en verzorgd.

Toen ben ik vertrokken naar het werk. Weer hetzelfde als elke morgen… Waskar naar binnen brengen, kaarsen aanmaken enz. Ondertussen schrok ik me kapot omdat Roberto stiekem binnen was gekomen en de boxen keihard had gezet om me te laten schrikken. Dan hoor je opeens keihard the black eyed peace door het wellness centrum, haha. Toen kwam de baas dus moest alles weer rustig worden, haha. Ik moest toen Michelle even iets doorgaan geven en bloementjes gaan plukken. Dus aangebeld en keihard op Michelle aan t schreeuwen dat ze tenminste niet dacht dat ik mevrouw de poetsvrouw was. Even snel alles doorgegeven en dan op naar de bloementjes. Maar onderweg naar de bloementjes liep ik tegen een muur en toen BAM hele grote vlek in me broek dus hup weer naar boven rennen en snel omkleden. Nu wel echt bloementjes gaan plukken en alle kamers mooi gaan maken.

Toen kreeg ik te horen dat ik misschien model moest spelen voor TUI. Deze kwamen vandaag in Residencia in de spa filmen en het model was ziek. Maar er was nog niks zeker dus nog maar even verder werken. Ik was ingepland voor de receptie dus veel computer werk gemaakt.

Daarna kwam mijn lieve Michelle, omdat ze pas om half 3 hoefde te beginnen kwam ze even lekker naar Palm Beach en konden we samen met Roberto gaan lunchen. Was weer erg gezellig!

Toen nog even samen aan de receptie gewerkt en vooral gelachen (de baas was eten dus we waren alleen met Roberto en Silvia). Silvia spreekt overigens alleen spaans dus daar heb je niet zo veel aan haha.

Michelle was ondertussen vertrokken naar Sandy Beach en ik zou Maria (de baas) de wimpers gaan verven. Maar de telefoon ging, ik moest een bikini halen en snel op naar Residencia voor de film :l
Er was geen tijd om nerveus te worden gelukkig dus hup hup snel doorlope. Zeikenat daar aangekomen want het was vandaag erg warm.

Daar aangekomen kreeg ik wat uitleg wat de bedoeling was en heb ik me omgekleed. Toen ging het beginnen. Ik mocht eerst even in het zwembad omdat het dan echter uitzag als ik nat was. HEEEEEEEEEEEEEERLIJK vooral omdat wij eigenlijk niet hier in de zwembaden mogen. Toen moest ik langs een zwembad op en neer lopen wel 25 tot 50x!! Mijn voeten gloeide van de hitte! Daarna moest ik de relaxruimte gaan zitten met een spaans tijdsschrift net toen alsof ik iets was het lezen (20 minuten met een spaans blad waar je niks van snapt). Het volgende was de rasul. Ik moest net doen alsof ik binnen kwam en ging zitten ook dit ging weer 40x ofzo. En ten slot kreeg ik puntaur luar (kruidenstempels) deze kreeg ik van Hortensia, een heel klein smal vrouwtje, maar god wat een kracht heeft dat mens. Ik had het idee dat de kruidenstempels voren eruit zouden komen, haha. Maar het was echt heeel leuk om een keer zo model te mogen zijn!

Terug gekomen in Palm Beach, kreeg ik van Martina gelnagels gemaakt! Ze zijn echt heel mooi geworden! Ondertussen werden we geëntertaind door Meneer Roberto, hij is echt gek en het is vooral niet te snappen dat hij masseur is! Hij is zo hyper dus ik vraag me af hoe hij iemand kan masseren haha :)
Toen nog even samen de dag afsluiting gemaakt en was ik lekker weer klaar J.

Martina was ook klaar dus samen met haar liep ik terug naar het hotel en opeens hoorde ik FLEEEEEEEEEEEEUR, draaide me om maar zag niks dus liep verder toen weer FLEUHEEEEEEEEEEEUR!!!
en wie was daar, onze lieve Michelle JJJ
we waren eens samen klaar, jippieeeeeeeeeee

Toen zijn we gaan eten in de keuken van Residencia, dit was 10x beter. We hebben dit ook besproken met Maria ( de baas) en nu mogen we daar vaker gaan eten. Dus dat was wel weer een pluspuntje. Hier eet je van gewone borden, zijn geen kakkerlakken en is het eten afgedekt. Dus echt veel beter!

Teruggekomen op de kamer hebben we ons snel omgekleed en zijn we naar het strand gegaan. Daar staat het s’avonds het water altijd zo laag dat je heerlijk ver in de zee kan lopen. Echt even van genoten!

Weer terug op de kamer even snel afgedoucht en lekker op ons bed geploft natuurlijk weer met onze lieve laptop. Geskyped met mama, papa, Miriam en Peter. Ook even leuk om hun te spreken!

Net nog even wat dingen opgezocht voor onze terugvlucht en nu nog even gezellig kletsen.

Wat ben ik toch blij met mijn lieve vriendinnentje Michelle (L)

Ciao, en tot morgen allemaal!

Reacties

Reacties

Anita

Fleurtje mijn TUI model.
Geweldig wat je meemaakt geweldig verhaal alweer xxx

Celine

Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt!
Ben toch wel jaloers op je, zon, zee, model zijn :)

Ben benieuwd wat je volgende verhaal is!
Nog veel plezier! en de groetjes aan michelle

xx
Celine

Marjo en Pierre

Hallo Fleur,
Zonet ook je laatste bericht gelezen, ben nu weer helemaal bij! We hebben ook nog eens de foto 's bekeken. toch fijn dat jullie zo n mooie kamer en badkamer hebben. Kom je na het werken toch fijner thuis dan in zo n afbraakkot! Ik vond het heerlijk om vanochtend even met je via de telefoon met je te kletsen. Geniet van alles! Tot mails en tot ziens! Groetjes, ook aan Michelle, van Pierre en Marjo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!