FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 8

Dagje numero 8 alweer

Vanmorgen ging weer vroeg de wekker om te gaan werken. Langzaam wakker geworden, opgestaan en klaargemaakt voor te gaan werken. Nog even samen op de kamer ontbeten (natuurlijk weer droge crackers met een beetje nutella). En op naar het werk. Onderweg splitsen we ons altijd bij de poort, dit is een ijzere poort waar ik met mijn hand door moet gaan om naar de sleutel te vissen om binnen te komen. Maar helaas geen sleutel daar dus weer omdraaien en binnen door lopen. Even snel doorlopen anders ben ik te laat.

Aangekomen zit daar een spaanse gast te wachten met een hele lijst aan vragen. Hij spreekt geen woord engels of iets anders en ik kom ook niet ver met mijn spaans. Dus was beetje lastig maar gelukkig kwam Roberto al snel aan en nam het van me over. Ondertussen weer de dagelijkse dingen klaar gemaakt en even bloementjes zoeken.

Terug gekomen met veel bloementjes, heb ik de kamers even mooi gemaakt. Ondertussen waren er al wat massages bezig en moest ik de bazin even de wimpers verven. Erg fijn altijd als ze van te voren zeggen dat ze heeeeeeel gevoelig zijn en dat je t dus super moet doen. Dus ik was meteen al nerveus. Maar goed gelukkig alles erg goed gegaan!

Toen ging de telefoon, de receptioniste van het hotel van michelle, echt een heel traag meisje. Ze belde met de mededeling dat ze iets door moest geven van michelle alleen ze wist niet meer wat. Goh wat is dat meisje toch slim!
Dus Maria (de bazin) stuurde me dan maar naar Michelle om te kijken wat was en dan daar samen te gaan lunchen. We hebben werkelijk heeeeeerlijk geluncht!

Na het eten samen naar Hotel Palm Beach (waar ik werk) gegaan. Maria was in behandeling dus we konden even gezellig flauwekullen met meneer Roberto. Weer even flink onze lachspieren getraind. En lieve Roberto dankjewel voor je blauwe vlekken van t kietele J

Vandaag was ook de zoon van de bazin daar, Gabriel. Hij kreeg een behandeling en ik moest die gaan bekijken. Hij was ook meteen de tolk want Martha deed de behandeling en zij spreekt alleen spaans. Dit was ook best gezellig.

Daarna was ik even ingepland voor receptie maar gelukkig was t weer rustig.

Toen ging Roberto, gabriel masseren en moest ik meekijken. Maar zoals altijd als Roberto iets plant, gaat het anders. Natuurlijk ik zou de massage doen en hij keek. Echt weer flink gelachen en achteraf zat ik van onder tot boven onder massagecrème, alweer dankjewel Roberto J Maar gelukkig was Gabriel wel tevreden over de massage!

Even snel opgeruimd, alles naar receptie gebracht en toen nog even de sauna gecontroleerd. Kwam in het sauna gebied binnen lag me daar een dikke, vieze, oude vent met zijn benen uitelkaar. HEEEE DU, DIE STEINESAUNA IS NICHT AN. Ja, meneer een moment ik zal even kijken. Het klopte inderdaad maar kunnen sommige mensen t niet normaal vragen en graag met de benen bij elkaar?

Naja toen ook dit gedaan was, was ik lekker klaar J
Op naar de kamer, helaas nog geen michelle maar ik wist dat ze om half 6 klaar zou zijn dus maar 10minuten wachten. Ondertussen ging de telefoon, gabriel, maar natuurlijk niet opgenomen want hij wilde ons telefoonnummer om met ons samen op stap te gaan. Daar hadde we dus echt geen zin in!

Toen michelle kwam hebben we ons omgekleed en zijn we naar playa del ingles gegaan. Daar even iets gegeten en wat rondgelopen. Playa del ingles valt toch vies tegen!

Terug hebben we ons de taxi gepakt, toen even de was ophalen maar nergens waren onze werkshirts te vinden. Na lang zoeken had hij het gevonden en kregen we te horen dat we ze niet meer mochten wassen. Werkelijk BELACHELIJK geen idee hoe we nu alles schoon krijgen. Dus beetje geïrriteerd hiervan…

Even skype met mama, papa, bram, Emily, Jos, Sharon en Tim maar helaas was hiervan niks te verstaan door de drukte. Dus snel weer afgesloten. Even spelletje met michelle gedaan en daarna toen mama thuis was ook nog even alleen met mama geskyped.

Nu nog spelletje doen en dan lekker op naar 2 vrije daagjes!

Tot morgen allemaal
we missen jullie
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
dikke kus, Fleur

Reacties

Reacties

Mama

Haha dat is dan wel geweldig als je geroepen wordt door zo`n man ik je al doorlopen met een rood hoofd.
Als je thuis komt kun je geen bloemetjes meer zien denk ik.
Wat leuk dat het hotel een beetje verbouwd wordt als wij in Gran Canaria zijn en jij hierdoor misschien wat meer vrij krijgt.

IK HOU VAN JE EN GENIET VAN JULLIE VRIJE DAGEN.

Dikke kus Mama

Mama

Oeps die eerste zin loopt niet ben ZIE JE vergeten Ouderdoms fout.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!