FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 9

Vandaag was het alweer dagje 9

Onze eerste vrije dag dus eerst eens heerlijk uitslapen. Toen langzaam eens wakker geworden en even eens helemaal niks gedaan.

Toen hebben we ons langzaam klaargemaakt en zijn we boodschapjes gaan doen, we hadden nog niet ontbeten dus ons maar een croissantje voor de op de vuist gekocht. Mmmm dat smaakte erg goed! Even naar de supermarkt wat spulletjes kopen en meteen al geluncht. Maar dat viel toch vies tegen, in de hamburger zaten harde stukken de frieten waren niet gaar. Naja toen maar terug naar de kamer. Maar het was vandaag heel erg warm dus even lekker op ons bed neergeploft en beetje afgekoeld.

Daarna omgekleed en naar het strand vertrokken maar hier was het water zo hoog dat je na 3 meter al bijna niet meer kon staan. Ook de golven waren niet normaal hoog. Na half uur proberen om in het water, achter de golven te komen, was het eindelijk gelukt daar even heerlijk gedobberd met ons luchtbedje. Echt genieten is dat.

Toen zijn we uit het water gegaan en wilde we nog even lekker langs het strand gaan lopen maar door de hoge golven, deze gingen tot onder de strandbedjes en deze staan ver op het strand, werden ook de stenen mee gespoeld. De laatste keer dat zo’n steen ons raakte ging het even mis. Hij kwam voor de zoveelste keer op Michelle haar enkel terecht, dus Michelle had flinke pijn. Ze is toen op een bankje gaan zitten en ik heb snel onze spullen gehaald en zijn naar de kamer vertrokken. Hier aangekomen werd hij flink blauw maar de pijn viel gelukkig mee.

Natuurlijk moest onze was nog steeds gedaan worden dus alles moest op de hand. Ik ben toen in me bikini onder de douche gaan staan en heb daar alles 1 voor 1 uitgewassen pfff die arme mensen die vroeger alles op de hand moesten wassen. Echt verschrikkelijk. Natuurlijk veel te veel in 1x gewassen aangezien we geen plek hier hebben maar met een beetje creativiteit is het ons toch gelukt. En hebben we stiekem toch wat spulletjes op de balkon gelegd (dit mag eigenlijk niet).

Even lekker op ons bed ploffen en op msn. Echt even flink gelachen. Ondertussen was het weer tijd voor het avond eten.

Vandaag eens heerlijk uitgebreid gegeten, begonnen met knoflookbrood, daarna kipkerrie en als toetje een bananensplit. Mmmm heeft echt heel goed gesmaakt!

Op naar de kamer nog even skype.

We gaan morgen naar een waterpark, we hadden er zin in tot we werden gebeld door de zoon van de bazin. Hij gaat mee, pfff morgen worden we met de auto opgehaald dus maar eens gaan kijken wat dit gaat brengen. Hopelijk valt het mee!

Tot morgen allemaal en slaap lekker
xxxxxx Fleur

O ja, bijna vergeten omdat iedereen maar steeds over de collega’s begint hierbij een korte omschrijving van hun.

Maria
De bazin van de spa’s
Geen idee hoe oud, 2 kinderen

Martina
De schoonheidsspecialiste van de spa (doet af en toe massages)
Weer geen idee hoe oud
Heeft overal over de wereld al gewoond

Martha
De schoonheidsspecialiste en masseuse van de spa
Weer geen idee hoe oud
Spreekt alleen spaans

Roberto
De masseur van de spa
35 jaar
1 zoontje, een halfbloedje, echt een schatje!
getrouwd, woont in las palmas
Spreekt spaans, Duits en engels
en hij heeft een schroefje los

Silvia
Masseuse
geen idee hoe oud
Spreekt alleen spaans

Oriane
Masseuse
geen idee hoe oud
spreekt alleen spaans
en zit de hele dag op facebook

Caressa

Heee nichtje... zeer verwarrend die titel 'dag 8', als je het over dag 9 gaat hebben:-P hahaha
Heel veel plezier morgen in het waterpark!!! Als het niet leuk is, geef je die zoon maar een extra duwtje bij de glijbaan;-)
Xje

Mirjam

Hoi Fleur en Michelle Veel plezier vandaag in het waterpark en geniet maar van jullie vrije dag
groetjes Mirjam