FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 10

Dagje 10

Vandaag gingen we naar aqualand en helaas met de zoon van de bazin. Vanmorgen niet zoveel zin maar toch maar klaar gemaakt en gelopen naar de afgesproken plek. We dachten dat de bazin geld had dus op zoek naar een sjieke auto maar er was nog niemand. Even wachten dan maar komt me daar toch een ouwe schjink aangereden. Ik zeg tegen Michelle dat ga je toch niet menen maar jawel hoor daar zat hij dan met zijn vriend. Ingestapt en wel vroege hun of wij de weg erheen wisten??? Neee jullie wonen hier toch?? Oh ja ik weet t wel ongeveer hoor het is ergens in de bergen. Ja jong hier zijn ook nergens bergen ofzo. Naja gelukkig toch redelijk snel gevonden maar veel te vroeg daar het park ging pas over 25minuten open. Dus wachten wachten wachten en goh wat was t gezellig! NOT.

Eindelijk binnen bleek het echt klein te zijn en daar betaal je dan 25euro entree voor. Ligbed is niet inbegrepen, kluisje kost nog 4 euro enz enz enz. Er bleef maar vanalles bijkomen.
Dus we lopen daar verder komt een vrouw met een papegaai op me af en wilde dat beest op me zetten! Maar dat beest was zoooooo groot ik heb alleen maar no no no geroepen en ben langs gerend bah wat haat ik vogels!

Op naar de glijbanen. Hun wilde meteen naar eentje dus wij maar mee. Deze was echt heel erg stijl, dit was zo eentje waar je met handen overkruis naar onder moest. Naja met z’n 4e op rij naar benen. Maar dat deed pijn! Half gehandicapt kwamen we hier uit, haha.

Daarna het meeste in glijbanen met banden geweest omdat deze veel leuker waren! Maar michelle en ik hadden onze attractie ontdekt.. De relax heette hij. Je kreeg een band, daar ging je in liggen en je ging heeeeeeeeeeel langzaam een rondje door een zwembad. HEEERLIJK, daar hebben we dan ook het meeste gelegen en genoten van de zon en beetje afkoelen in het water!

Daarna even iets gaan eten, was erg duur maar ook erg lekker! Toen probeerde we beetje van hun af te komen, het waren net mieren die op siroop afkwamen. Geen minuut lieten ze ons met rust.

Toen gingen hun naar de enge glijbanen en wij weer naar onze vertrouwde glijbaantjes, haha. Lekker even geen last ervan J. En toen had die vriend zich ook nog pijn gedaan dus wilde hun even bij het bedje blijven. Heerlijk even genoten met z’n 2tjes hihi.

Toen hadden we er toch wel genoeg van en zijn we weer naar huis vertrokken. Hun vroege nog of we ijs wilde gaan eten maar hier hebben we ons voor bedankt. We waren toe aan een douche en rust J

Op de kamer aangekomen even heerlijk onder de douche gesprongen maar bah wat deed het water toch pijn en vooral op mijn hoofd? Onder de douche uitgekomen bleek ik alweer zo erg verbrand te zijn. Terwijl we ons de hele dag hebben ingesmeerd met factor 50! Even op bed gelegen en dik ingesmeerd met aloë vera zijn we ons toch maar gaan aankleden voor te gaan eten.

Niet veel zin dus dan maar even snel hier in de buurt, hier was t altijd druk dus ja waarom niet? Nou eten besteld, eten gekregen en wat rent daar :l een MUIS. Onder de tafels door! Nou ik dacht dat ik het niet meer had, dus heb bijna niks gegeten werd er gewoon misselijk van!

Nog even gezellig op skype met papa gepraat want mama is bij take that. Nu helemaal aan het rillen van het verbrande. Dus zo slapen en hopelijk gaat het morgen ietsjes beter.

Ciao en tot morgen
xxxxxxxxx

Reacties

Reacties

ingrid

hey michelle en fleur.
wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben.
en ik kan het me voorstellen met dat eten.
dat had ik toen ook toen ik 3 maanden voor school in oostenrijk zat maar agja je went er na een tijdje wel van.
oja voor als je denkt wie ik ben je hebt mij tussen je vrienden staan op hyves.
groetjes ingrid

Caressa

Alweer: gelukkig moet je morgen werken en heb je geen tijd om in de zon te liggen;-) haha.
Werk ze nichtje!

Mama

Dit verhaaltje heb ik op terugweg van take that in de bus gelezen.

Nou jullie hebben die dag wat meegemaakt en alweer verbrand.
Hoop dat de pijn snel nalaat.

Dikke kus mama

Stannie

Nou Fleur effe je verhalen gelezen en ben nu weer helemaal op de hoogte van je dagelijkse activiteiten in Gran Canaria. Die Roberto is volgens mij een echte casanova wees maar voorzichtig hahahaha. In bikini onder de douche de was wassen lijkt mij zeer onhandig, waarom hebben jullie de douchebak of wasbak niet laten vollopen met water? Lijkt mij een stuk handiger, miscchien een tip voor de volgende wasbeurt. Jammer dat je weer een zonnebrand hebt opgelopen hoop dat je je snel weer beter voelt.

Groetjes en dikke knuffel voor jou en Michelle.

Tot schrijvens Stannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!