FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 11

Vandaag was het aweer dagje 11

Vannacht erg slecht geslapen omdat de deken alleen al overal pijn deed. Dus voor de eerste keer blij dat de wekker ging. Opgestaan maar toch flinke pijn. Voorzichtig aangekleed en zo min mogelijk bij dit bewogen. Als je je zo voelt, dan mis je thuis toch echt wel! Maar ja we zitten nu hier dus we moeten dan maar door. Dus even ontbeten en op naar het werk.

Daar aangekomen waren ze aan het verven dus ik kon niet met de waskar door de wellness dus moest alle stapeltjes een voor een naar binnen dragen en dan kratsen die dingen toch wel op je verbrandde huidje. En natuurlijk stonk de hele wellness naar verf dus maar snel alle kaarsjes met olie aangemaakt voor de geur een beetje voor te zijn. Ondertussen waren de schilders alweer vertrokken en kon ik de rest klaarmaken.

Maria kwam al binnen en vroeg meteen of wij ook net zo verbrand waren als haar zoon, jaa hoor.
Vandaag stond er in de wellness niet zo veel op het programma dus ik ging Silvia een relaxing massage geven van 55 minuten. Deze ging erg goed! Dus deze mag ik vanaf vandaag ook al op de gasten doen. Dan heb ik tenminste iets meer te doen.

Michelle kwam daarna even langs om even iets te regelen met Maria dus konden we samen gaan lunchen. Is toch wel even gezellig! Korte pauze want Michelle moest op tijd terug zijn en dan ieder naar zijn eigen werkplek.

Toen kwam Oriana op het idee om een lichaamsscrub te doen. 3x gezegd dat ik flink verbrand was maar dan merk je dat het vervelend is als je allebei een andere taal spreekt. Ze bleef namelijk vol houden dat dit geen kwaad kon dus ik kreeg ook deze scrub. Eenmaal onder de douche liepen de tranen over me wangen van de pijn. Mijn huid was nu nog roder en begon nog erger te branden.

Uit de cabine gekomen vlogen Maria en Roberto over me heen wat was gebeurd. Ik was natuurlijk knal rood en Oriana had deze behandeling nooit mogen uitvoeren op zo’n verbrandde huid. Naja het was gebeurd dus ja weinig aan te doen. Toch maar een aloë vera bad gekregen. Dit was ijskoud maar verkoelde wel even. In de tussentijd van dit alles was alleen mijn hoofd erg gaan gloeien en had ik flinke hoofdpijn gekregen. Collega’s erg bezorgd en ik moest het goed in de gaten houden en anders naar een dokter. Omdat ze zagen dat het echt niet meer ging mocht ik naar huis gaan. Het was ondertussen toch al half 5 dus zo vroeg was het niet.

Aangekomen op de kamer heb ik even met mama geskyped en gewacht op Michelle. Toen ze hier was zijn we meteen in Residencia gaan eten. Werkelijk heerlijk gegeten, cordon blue met frietjes. Was echt heerlijk!

Vandaag niet meer veel zin om iets te doen aangezien we flinke pijn hebben dus zijn we weer lekker naar de kamer gegaan en hebben we nog even met het thuisfront geskyped.

Nu dadelijk weer dik insmeren met aloë vera en hopelijk is de pijn morgen minder en slaap ik vannacht lekker.

Tot morgen, ciao

Reacties

Reacties

mama

Tja dat was niet zo`n slimme zet van die Oriana,maar ze bedoelde het goed.
Fijn dat ze zo goed voor je zorgen.

Dikke kus mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!