FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 12

Dagje numero 12

Vandaag weer een standaard dagje en een hele slechte nacht. Ik heb liggen wachten totdat de wekker ging omdat ik Michelle niet wakker wilde maken maar de wekker had nog maar 1 piep gezegd en ik riep al GOEDEMORGEN! Michelle heeft me werkelijk aangekeken alsof ik van de maan kwam haha. Ik ben toen opgestaan maar Michelle kon rustig wakker worden want ze moest vandaag naar Sandy beach pas vanaf 14.00 uur.

Toch even samen ontbeten en op naar t werk. Daar alles rustig klaargemaakt en bloemetjes gehaald. Vandaag stond echt niks op het programma dus daar werd zoiets grote schoonmaak gehouden. Michelle kwam even langs om samen te gaan lunchen. De bazin vertelde toen dat ze vandaag met de tischkarten langs het zwembad moest, hoe verschud, dus ik begon haar beetje uit te lachen en toen kwam Michelle met het geweldige idee en zei dan neem ik Fleur toch mee. En jawel hoor de bazin vond het nog goed ook, haha. Dus samen op naar Sandy beach. Daar aangekomen was de sleutel verdwenen maar de spa was nog dicht. Na 3 kwartier kwam ze dan eindelijk aan.

Samen de tischkarten uitdelen, bah wat voelde dat verschud aan. Maarja snel gedaan en toen weer snel naar de spa, haha. Michelle en Nayra hadden een massage opstaan dus ik had even receptie. 90% van de mensen in dit hotel zijn Duits maar natuurlijk net als ik receptie heb komt een leuke Spanjaard me even uitschelden. Na 20x ik spreek geen spaans gezegd te hebben bleef hij nog doorgaan. Het bleek om de sauna te gaan maar hij wilde absoluut niet naar me luisteren dus heb hem maar gezegd dat hij eens rustig moest gaan zitten en 10 minuten moest wachten en dan duren 10minuten verdomd lang. Was blij toen Nayra klaar was en het regelde met die man!

Daarna mochten Michelle en ik even op elkaar oefenen dus gezichtje lekker gedaan gekregen en nageltjes gelakt! Zo gaat de dag snel om!

We zijn toen gezellig even bij de subway gaan eten en toen met de bus terug en lekker naar de kamer. Want we zijn toch wel een beetje moe.

Net nog even gedoucht maar dat was niet zo’n succes aangezien ik op me hoofd aan het vervellen ben doet het erg pijn om me haren te wassen dus ook zo weer terug onder de douche uit.

Natuurlijk weer ff skype met het thuisfront en dadelijk lekker het bedje in.

Tot morgen allemaal, ciao

Reacties

Reacties

Mirjam

Hallo Fleur en Michelle
Jullie heben het zo slecht nog niet. Want jullie hebben zon en wij niet. En behalve het ontbijt is de rest wat jullie eten lekker. Vooral dat ijs hmmm na het zien van jullie foto's ( het 's morgens vroeg.)........heb ik de hele dag zin op ijs gehad.
werk ze en geniet vooral
groetjes Mirjam

Oma

Ben bij philmene geweest dus opa geen tijd.
Mooie foto's en hoe vond je ons hotel?
Opa heeft geen tijd volgende keer schrijf ik meer.

Kus opa en oma

Gaby

Hallo Fleur, zo te lezen ben je al aardig gewend.
Fijn dat het eten steeds beter wordt (we hoeven dus niet bang te zijn dat je uitgehongerd in oktober weer thuis komt)en dat je ook nog tijd hebt om leuke dingen te doen. Geniet van deze leuke tijd en zorg goed voor je zelf.Groetjes Gaby en een dikke knuffel van Jardi en Yara

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!