FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 13

Poeh wat vliegt de tijd! Vandaag is het al dagje 13

Alweer een standaard dagje, alleen lieve Michelle kon vandaag weer iets langer slapen dus heel stil proberen aan te kleden. Maar natuurlijk was Michelle toch weer even zo lief om een beetje met me te kletsen J. Op naar het werk en daar was ook niet zo veel speciaals vandaag. Wel best druk maar verder geen leuke dingen.

Alleen toen ik deze morgen de handdoeken aan het opvouwen was in de handdoek ruimte schrok ik toch wel even heeeeeel erg. Daar liep me een salamander ofzoiets over de muur. Nou jongens ik kan jullie vertellen ik ben naar buiten GEREND en die deur is niet meer door mij aangeraakt.

Even meegekeken bij een manicure van een man. Boh wat kon die lullen! Het langste dat hij niks heeft gezegd was 17 tellen, ja jongens ik heb geteld! Na anderhalf uur dat aanhoren dan piepe je oren toch wel ff haha.

Toen ik uit de cabine kwam was Michelle daar. Ze had al geluncht met Roberto maar ging toch nog even met me mee, hoe lief J
Even snel gegeten en Michelle weer op naar Sandy Beach en ik naar Palm Beach. Ik ging de sauna aanmaken (collega’s die daar al 6 jaar werken lukt het nog steeds niet) maar het ging allemaal goed! Iedereen was trots op me hihi.

Daarna heb ik samen met Maria de agenda op de computer gemaakt (de echte, papiere agenda moet weg maar Maria wil nog niks weten van dat technisch gedoe op de computer). Dit gebeurd allemaal in het spaans dus dat is wel erg goed voor het leren. Toen was de dag alweer om. Even nog alles opgeruimd en afgesloten en op naar de kamer.

Natuurlijk nog geen Michelle dus even skype met mama en papa.
Toen Michelle smste dat ze in de bus zat ben ik meteen naar de bushalte gelopen om haar op te halen zodat we samen konden gaan eten in Residencia. Daar was vandaag frietjes met vis. Ja jongens wees trots op me. Fleur heeft vis gegeten! Maar vergeet het maar dat dit thuis ook gaat gebeure :D hihi. Het heeft me wel goed gesmaakt hoor!

Daarna ben ik met Michelle een stukje gaan lopen en hebben we het hotel van Opa en Oma gevonden! Zag er erg goed uit (foto’s volgen). Nog even terrasje gepikt en weer op naar de kamer.

Natuurlijk net als elke avond even geskyped met het thuisfront en net onze terugvlucht geboekt.

5 Oktober 2011 om 12.20 zetten we weer onze voetjes op de Nederlandse grond!

Dus tot heeeeel snel allemaal en slaap lekker
Dikke kus uit het zonnige Melonoras!
Xxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Mama

Lieve Fleur,

Ik heb samen met papa besloten dat vrijdag dus nu visdag wordt.
Leuk dat je nu gezelschap hebt als je de handdoeken opvouwt.

Dikke kus uit slechte weer Kerkrade

Fleur

Lieve mama,

Vergeet het! Vrijdag is frietjesdag en visdag komt niet voor in mijn woordenboek! Hihi

kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!