FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 14

Vandaag alweer dagje 14

Poeh wat is die tijd omgevlogen!
Natuurlijk weer een standaard dagje vanmorgen. Samen opgestaan, ontbeten en op naar het werk. Maar vandaag was Roberto al eerder daar dus handdoeken enzo waren al opgeruimd. Dus gelukkig niet in dat vieze hok met die salamander :D. Toen Maria aankwam mocht ik Roberto een relax massage geven zodat ik kon bewijzen dat ik ook mannen kon masseren. Dit was erg goed gegaan dus vanaf vandaag mag ik dit ook echt op de gasten gaan doen. Nog even meegekeken bij gelnagels maken en dan pauze met Michelle. Maar helaas was Michelle al eerder kunnen gaan dus waren we maar heel even samen daar. Gelukkig was Roberto wel daar dus ik zat niet alleen J

Toen weer eventjes receptie gehad, sauna en de rest klaargemaakt. Vandaag zou een andere masseur komen, nog nooit gezien, zit ik daar te werken komt me een neger binnen met de ipod in (ik kon meeluisteren) keek die me beetje raar aan en liep die door? Ik zo hello? Maar geen reactie, bleek dit dus die masseur te zijn. Nou dat was me toch een rare haha.

Ondertussen kwam Maria terug van de pauze met allemaal kleine gebakjes J. Dus even heerlijk gesmikkeld! Toen ook nog blikje cola van haar gekregen dus vandaag wel een leuk dagje gehad!

Ik mocht al om half 5 gaan omdat ik vandaag erg veel had gedaan. Ik had gepoetst enzo omdat de poetsvrouw vrij had en omdat ze dat zo lief vond mocht ik gaan J. Michelle zou vandaag om half 6 klaar zijn dus even naar de kamer, die al voor de 3de dag niet gepoetst was.

Om half 6 ben ik Michelle tegemoet gelopen om samen in Residencia te gaan eten. Omdat we nog geen honger hadden en we nog wat boodschapjes moesten halen zijn we deze eerst gaan halen. Toen lekker bij Residencia gaan eten, was erg lekker, Spagetti hadden we vandaag.

We hadden nog geen zin om naar de kamer te gaan dus even eens de andere kant uitgelopen bleken daar hele leuke winkels te zijn dus ik een truitje gekocht en Michelle een broekje. Nog bij heel veel juweliers staan staren (hint hint hint voor de lieve mama). En toen langzaam terug gelopen maar onderweg kreeg ik zin in een crêpe en Michelle in een schepijsje. Nou gelukkig is hier zo’n zaakje waar je dat allebei krijgt dus allebei even genoten van een crêpe en een ijsje!

Toen op naar het hotel, even aan de receptie gaan vragen voor tenminste schone handdoeken. Deze werden na 10 minuten door een erge boze poetsvrouw gebracht, haha. En nog even geskyped met het lieve thuisfront. Dadelijk even douche en beetje rtl4 kijken, hihi. Dan kruipen we ons bedje in voor ons laatste werkdagje deze week.

Tot morgen lieve mensen, ciao

Reacties

Reacties

Mama

Beste Fleurtje,

Helaas ben ik altijd slecht in hinten dus ik snap niet wat je bedoeld met JUWELIER haha.
Ga zo nog effe in bed heb de zomergriep met keelpijn.
Tot straks mama

Stannie

Hoi Fleur en Michelle,

Wat vervelend van die scrub op je verbrande huid maar wel lief dat ze zo bezorgd om je zijn. Over het eten hebben jullie niet te klagen als ik de foto's bekijk, om jaloers op te worden. Geniet maar jullie voordat jullie het weten is het 5 oktober en zitten jullie hier in ons kikkerlandje waar het vandaag al herfst is.

Groetjes en knuffels van Jac, Juliën , Caressa en Stannie

Caressa

Nou nichtje... dan had je geluk vandaag op rtl4... ik hou van holland. Ik heb ook gekeken:-). Blijf je tenminste een beetje Nederlandse;-).

Uhmmmm je had het over een neger die kan masseren? Valt me een beetje tegen dat je moeder daar niet meer informatie over heeft gevraagd...:-P haha.

Kusjes en tot gauw!

Mama

Klopt Caressa, Fleur is het een knappe neger???

Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!