FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 15

Dagje numero 15

Vandaag was het opstaan echt een ramp! We waren zo moe!! Maarja helaas bleef die irritante wekker ons wakker maken dus toch maar uit ons bed gekropen even verzorgd en ontbeten.

En op naar het werk.
Even alles klaarmaken en veel decoreren deze morgen want er kwam een architect kijken. Het was vandaag erg druk in de spa dus heb de hele dag op en neer gerend. Michelle en ik hadden vanmorgen afgesproken om om 1 uur te gaan eten maar helaas lukte dit vandaag niet. Dus toen ik samen met Roberto om 2 uur ging eten was Michelle niet meer daar. Helaas!

Daarna ging het drukke dagje weer verder. Geen minuut stilgezeten alleen maar rondgerend. Toen moest ik even naar de sauna de thee gaan controleren. Daar stond een man voor die thee wilde pakken. (de thee staat hier in een ding die steeds zorgt dat de thee blijft koken dus die is heel heet) blijkbaar schrok deze man ervan dat deze zo warm was en gooide het zo over me hand heen. Nou heel fijn, hij rende snel weg en mijn hand brandde als een gek dus meteen gaan koelen. Pff dat doet pijn! Dikke laag aloë vera erop gesmeerd en toen had ik de keuze of ik mocht naar de kamer gaan of ik moest tot 5 wachten en zou een relax massage krijgen. Natuurlijk heb ik gewacht, Roberto ging me dan masseren om te voelen hoe hij het deed. Heerlijk genoten van de massage!

Toen even opgeruimd en kon ik samen met Roberto gaan en daar kwam michelle aangelopen. We zijn toen nog even met z’n 3e naar het hotel gelopen en alles afgegeven en toen richting Resicendia voor te eten. Roberto loopt daar dan nog een stukje verder voor zijn bus. Daar hebben wij heerlijk goulash gegeten!

Daarna zijn we nog even de stad ingelopen voor een lekker ijsje. En toen lekker naar de kamer natuurlijk even skype met iedereen.

Vandaag erg moe dus vroeg naar bed en morgen lekker uitslapen want we hebben vrij!
Nou jongens we spreken jullie morgen weer!

CIAO!

Reacties

Reacties

Mama

Waar blijven de foto's. Hoe gaat het met je hand?
Geniet van jullie lekkere vrije dagen .
Xxx

Darcy

Heey lieve baasje,

Ben vanmorgen met wandelen toch zoooo nat geworden en moest van reserve baasje mee wandelen pfff had liever wat langer geslapen.
Toen we terug kwamen heb nog lekker verder geslapen en heb ik een lekker eitje gekregen (gedeeld met kyra).

Een dikke lik en pootje van je schattie Darcy

Kyra

Hoi mijn grote vriendin,

Ik ga afentoe naar boven op je kamer om te kijken of je boven bent.
Maar ik heb me laten vertellen dat het nog effe duurt nou ja veel plezier en een dikke knuffel en poot van Kyra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!