FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 16

Dagje 16, een heeel rustig dagje

Vanmorgen eens heerlijk uitgeslapen tot half 12, hihi echt heerlijk! En toen nog in bed blijven liggen tot half 1, toen ging de telefoon. Dat was de receptie met helaas een slechte mededeling L. Vanaf vrijdag moeten we naar een andere kamer… en dit nu we net gewend zijn en we ons hier echt thuis voelen. Allebei dus flink aan het balen! En deze kamer wordt dan maar 1x op de 10 dagen gepoetst. Dus ook maar 1x op 10 dagen schone handdoeken en alles. BAH!

Daarna zijn we met de bus naar playa del ingles gegaan en hebben we daar wat rondgeslenterd en lekker een broodje döner gegeten hihi. Maar na 2 uurtjes hadden we hier ook weer genoeg van.
Dus weer op naar het hotel. We hadden vandaag echt nergens zin in dus hebben we lekker een spelletje op de kamer gedaan. Ik ben toen alweer in slaap gevallen en heb lekker nog een uurtje geslapen.

Ondertussen was het weer etenstijd dus zijn we lekker gaan eten. Vandaag zijn we gaan uiteten want zondag is hier Paella dag. Lekker een pizza gegeten met uitzicht op het hotel van onze papa’s en mama’s. We zijn toen nog even langs de winkeltjes gelopen en weer op naar het hotel. Even skype en dadelijk op tijd naar bed want morgen gaan we naar Las Palmas!

Vandaag dus maar een heel kort verhaaltje, haha.
Tot morgen, slaap lekker allemaal
en een hele dikke kus voor alle mensen die altijd zo meeleven, meelezen en reageren dit doet altijd goed!
Ciao!

Christien

Ik heb de foto's gezien en ben jaloers op jullie bruin kleurtje. Ziet goed uit.
groetjes Christien

Stannie

Hoi Fleur,

Zit je niet mee twee keer door de zon verbrand en nu door de thee. Heerlijk als je 'n keertje kunt uitslapen voor mij ging vandaag weer vroeg de wekker. Ik hoop dat je met Michelle een leuke dag in Las Palmas hebt. Groetjes en dikke knuffel voor jullie allebei.

Stannie en aanhang.

Mama

Vanmorgen was Darcy niet zo lekker,diarree en overgeven.
Maar nadat ik haar lekker in de deken ingedraaid had en lekker verwend op de schoot gehouden was ze s'middags weer opgeknapt. Zelf ben ik ook nog verkouden en keelpijn met dit weer wordt je ook ziek.

Nou ik hoop dat jullie een top dagje gehad hebben .

Dikke knuffel papa mama en Bram

Pootje van Kyra en darcy