FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 17

Dagje 17

Vandaag gingen we naar Las Palmas. Dus vanmorgen ging vroeg de wekker, klaarmaken en op naar de bus. Na een uurtje in de bus te hebben gezeten kwamen we aan in de alt-stad. Nou zo alt was t niet hoor… Overal leuke winkeltjes (L). Vooral de woman’s secret, echt onze grote liefde geworden haha. Maar het was er wel erg koud, we waren een beetje te positief gekleed in onze jurkjes. Op zoek naar een vestje maar natuurlijk als je eentje moet hebben vind je geen. Maar gelukkig werd het al snel iets warmer. Na een paar uurtjes daar rond te hebben geslenterd zijn we lekker een happy meal bij de Mac gaan eten. En toen op naar de haven.

Bij de haven was een groot winkelcentrum met weer de woman’s secret haha. Echt een hele leuke winkel! We hebben daar nog een paar uurtjes geshopt en zijn toen richting het strand gelopen. Heel mooi strand daar maar geen zin om in de zee te gaan omdat je dan weer helemaal onder het zand in de bus moet. Dus gewoon lekker op een bankje gaan zitten en genieten van de zon. Zo vloog de tijd ook weer snel om. Toen zijn we terug gelopen naar het winkelcentrum op zoek naar eten. Daar was een wokcentrum dus dat maar eens proberen maar dat was niet zo’n succes. Eten was koud en niet zo lekker! Maarjaa toen waren we toch wel moe en zijn we weer naar de bus gelopen. Nu hadden we een bus die anderhalf uur reed pffff. Ik was zo moe dat ik in slaap ben gevallen en gelukkig waren we voor mijn gevoel dus zo weer terug bij t hotel haha.

We hebben net natuurlijk nog even met de mamie’s en papie’s geskyped. Nu lekker slapen want morgen is het weer tijd voor een werkdagjee

Slaap lekker, byebye

Mirjam

Hey Fleur waren jullie de enigste mensen in Palmas? Op de foto's zie ik geen andere mensen. Lekker rustig toch?
Groetjes Mirjam

Fleur

Haay Mirjam,
ja zo ongeveer wel, haha
was echt heeel rustig en heel ideaal :)
groetjes Fleur