FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 18

Vandaag was het alweer dag 18, tijd vliegt nu toch echt wel….

Het was vandaag weer gewoon een standaard werkdagje en vooral een heel moeilijke morgen om op te staan. Dood moe toch maar uit ons bedje gekropen en even verzorgd.
Op naar het werk dan maar. Tot mijn grote verbazing was er een poetsvrouw bij gekomen.. Een poetsvrouw die eigenlijk alles klaar maakt, dus eigenlijk was vanmorgen al bijna alles klaar. En ookal vertel je deze mevrouw dat je geen spaans spreekt, ze wilde toch haar hele levensverhaal even kwijt, haha.

De agenda stond wel helemaal vol dus het was een heel druk dagje. Vandaag weer van hot naar her gerend. De bazin moest naar Residencia dus ik had een hele tijd receptie. En poeh wat was t druk. Heel veel mensen die informatie wilde, behandelingen wilde boeken, afrekenen, telefoon en ga zo maar door. Was blij toen de bazin terug kwam en ik Michelle kon bellen voor samen te gaan eten. Is toch altijd wel even gezellig en makkelijk om even kirchroads plat te praten. Want dat Duits, engels en half spaans praten en proberen te verstaan is best vermoeiend. We hadden allebei wel gedacht dat ons dialect ook wel beetje voor de duitsers onder ons te verstaan was. Maar na vandaag dit bij Roberto te testen bleek hij er echt geen woord van te verstaan. Hij heeft ons aan zitten kijken alsof hij een spook zag, haha.

Roberto was ondertussen ook klaar met eten dus zijn we gezellig met z’n 3e naar Palm Beach gegaan omdat de receptioniste van Michelle had gezegd dat we samen konden oefenen. Maar helaas de bazin had vandaag niet zo’n goed dagje dus gaf ons allemaal andere opdrachten L Was wel ff balen maar jaa! Voordat ik al die opdrachtjes af had was het weer tijd om de sauna aan te maken en klaar te maken en toen was het 16.00uur. De bazin vond dat ik vandaag genoeg had gedaan dus ik mocht lekker naar onze kamer. Heerlijk even gedoucht en nog even met mama geskyped. Om half 6 ben ik naar Residencia gelopen om Michelle op te halen en toen zijn we samen nog wat boodschapjes gaan doen.

Even de boodschapjes naar de kamer gebracht en op naar het eten. Kom je daar binnen staat daar letterlijk heksensoep. Nou daar kon nog geen varken van eten. Dus fijn omgedraaid en op naar een restaurantje. Zooooooo lekker gegeten en dat voor echt bijna geen geld! Was bij een voetbalbar waar alle mannen voetbal waren het kijken en het schreeuwen waren haha. Maar wij hebben er wel heerlijk gegeten!

Op naar de kamer nog even skype en vandaag eens echt vroeg naar bed want ik ben doodmoe!

Slaap lekker lieve mensjes in het kikkerlandje!
tot over een paar weekjes (L)

Reacties

Reacties

mama

ik begin elke morgen lekker met het lezen van je verhaal.
Jij bent nu weer het werken en ik ga hiet thuis ook beginnen.

Dikke kus tot straks op skype mama, Kyra en Darcy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!