FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 19

Dagje nummero 19

Vanmorgen ging weer om 7.50 uur de wekker. Na 3x afgeduwd te hebben ben ik toch maar me bed uitgekropen en Michelle kon zich nog lekker even omdraaien. Dus verzorgd, ontbeten en op naar het werk. Vandaag mistte ik thuis toch wel even en dit werd meteen door Roberto opgemerkt. Even met hem gepraat, wat eigenlijk toch altijd erg goed doet! Verder even alles klaargemaakt. Ondertussen was de bazin aangekomen en zei dat ik Michelle kon ophalen en dan even samen met haar in Residencia mocht gaan oefenen. Tussen neus en lippen door kregen we ook nog even te horen dat we in plaats van vrijdag al morgen van onze kamer moesten. Pffff zoiets maakt je dag ook niet echt beter.

Snel Michelle opgehaald en op naar Residencia. Hier gingen we manicure en pedicure doen bij Alicia. Ik deed de pedicure en Michelle de manicure. Ze had hier nog gel op dus voordat ik dat allemaal eraf had was ik een hele tijd verder. Verder had ik de pedicure afgemaakt en ze was hier heel erg tevreden over. Dus alweer iets erbij wat ik bij de gasten kan gaan doen. Michelle was toen al snel gaan eten omdat ze naar Sandy Beach moest. En ik kon een tijdje erna gaan. Natuurlijk helemaal alleenL Valt wel even tegen en al helemaal als je je niet zo happy voelt.

Terug gekomen in Palm Beach kwamen Marta en Oriana op me af (spreken alleen spaans). Ze hadden volgens mij echt geoefend haha. Marta: You miss mommie and Daddy? Fleur: Yes… Marta en Oriana: We are a little bit your mommie’s okeee? Aaaaah echt zo lief hier die mensen!!
Ondertussen had Roberto blijkbaar ook even met Maria gepraat dus zij vroeg ook of het ging haha. Iedereen leeft hier zo mee! Echt super mensen! Aangezien Roberto volgende week voor 2 weken op vakantie vertrekt werd me nog even op het hart gedrukt dat ik bij iedereen terecht kon, echt heel fijn om te horen!

Na de sauna klaar te hebben gemaakt was het alweer half 5 en mocht ik gaan. Aangekomen op de kamer had ik geen zin om hier alleen te gaan zitten wachten tot 7 uur. Dus even naar de supermarkt.
Flesje drinken halen en wie kwamen we daar tegen. Ja hoor weer Roberto even gezellig gekletst en toen heb ik toch maar besloten om Michelle op te gaan halen in Playa del ingles. Ik hoefde dan tenminste niet alleen met de bus want Roberto had dezelfde bus alleen hij moet dan nog een uurtje langer in de bus. Natuurlijk was ik alleen 5 kwartier te vroeg dus dan maar even langs het strand gelopen en winkeltjes gekeken.

Kwartiertje voordat Michelle klaar was viel me in dat ik eigenlijk de terugweg helemaal niet wist. OEPS :D Naja op zoek naar het hoge gebouw, moet lukke toch? Nee dus, zijn maar 20000 hoge gebouwen hier. Trapje op, trapje op, trapje op, trapje op. Goh had ik zoveel trappen afgelopen? Blijkbaar wel want opeens zag ik iets bekends in de verte haha. Gelukkig toch het hotel gevonden even gewacht en daar kwam Michelle :).

Samen naar de Subway gelopen en daar een lekker broodje gegeten en weer op naar het busje. Op naar de kamer en onze koffers inpakken, wat hebben wij veel spullen bij ons hahaha.
Koffers zijn inmiddels zo ver als ingepakt, we hebben nog even geskyped en nu nog beetje gezellig kletsen en dan lekker slapen

Ciao, en tot morgen
hele dikke kus voor iedereen!
xxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Caressa

Aaaah, die dagen zijn er inderdaad. Maja, gelukkig heb je genoeg lieve mensen om je heen die er voor je zijn:-).
Laat me weten hoe jullie nieuwe kamer is:-P. Zal wel weer even wennen zijn, maar ook dat gaat lukken;-)

Mama

Ja pop die dagen ken ik ook.Maar wat lief dat ze zo goed voor je zorgen.
Ik ben trots op je en succes met jullie nieuwe kamer.

Xxx mama

Mirjam

Vervelend he Fleur.....heimwee. Maar je moet maar denken dat je alleen iets moois kunt missen. En mensen die geen heimwee hebben missen dus veel meer. Sterkte en hou maar vol, knuffel, Mirjam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!