FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 20

Dagje 20

Vandaag begon mijn werkdagje weer om half 10. Ik was alleen met Roberto dus beetje flauwekullen. Even alles klaar gemaakt en gewacht op Maria. Toen Maria aankwam bleek dat ik deze morgen eigenlijk helemaal niet had hoeven werken… Nou fijn haha. Maar goed het was erg gezellig dus dan maakt het niet zo uit. Ik kon dus om kwart over 11 weer terug naar ons kamertje om te gaan verhuizen L. Alles stond klaar, even alles checken en op naar de receptie. Kamer was nog niet klaar dus konden pas vanaf 2 uur verhuizen maar om half 3 moesten we allebei beginnen Sandy Beach. Dus dan maar vanavond verhuizen.

Roberto had ons zoiets gesmeekt om samen te gaan eten omdat hij het dus echt niet gezellig vond om alleen te eten. Hij zou tussen 1 en half 2 komen dus we zijn dan ook om 1 uur naar de Comer de Personal gegaan. Maar nog geen Roberto te zien. Hele tijd daar zitten praten en om kwart voor 2 kwam meneer eindelijk aan haha. Volgens mij was dit de langste keer in de Comer de Personal.

Om 2 uur moesten wij vertrekken naar de bus omdat we samen in Sandy Beach moesten werken. Daar aangekomen hebben we alles klaargemaakt en zo ook de handdoeken opgevouwen. Toen we de handdoeken naar de sauna gingen brengen zag ik opeens bij Michelle op de handdoeken een kakkerlak lopen. Dus ik Mmmmm-icheeleeeeeeeeeee kijk uit. Michelle klemt de handdoeken helemaal tegen zich aan dus ik NEEEEEEEEEEEE UN KAKKERLAAAAK! Natuurlijk vlogen toen de handdoeken meteen door de ruimte heen (heel fijn mijn kant op) De kakkerlak sloeg op hol en begon te rennen, net als Michelle. Nayra hoorde ons al schreeuwen en kwam al lachend kijken met de spuitbus. Ze heeft hem toen fijn voor ons opgeruimd haha.

Daarna stonden 2 pedicure’s voor mij op. Eerste vrouw was een duitse vrouw en ging erg goed. Ook fooi gekregen en ze wilde nog voor een massage komen en wilde dan weer mij hebben. Dus erg fijn om te horen dat ze zo tevreden was! De 2de was een spaanse mevrouw. Nayra had die mevrouw verteld dat ik geen Spaans sprak en dit was dan ook geen probleem. Beetje met de handen en voeten gewapperd maar deze ging ook erg goed!

De laatste voor de massage waren helaas niet komen opdagen en om 7uur waren Michelle en ik klaar. Dus we konden op naar het hotel voor te gaan verhuizen. Allebei toch wel een beetje nerveus om weer weg te moeten van ons vertrouwde kamertje. Maar gelukkig viel het heel erg mee. Zelfs nog een grotere kamer loopt alleen beetje in een punt uit. Grotere balkon en de rest alles het zelfde. Gelukkig!

Net even gedoucht en met mama en papa geskyped en dadelijk ons nieuwe bedje uittesten. Dus tot morgen lieve mensjes

En dankjewel voor al jullie lieve reacties, doet altijd heel erg goed!

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
tot snel, ciao

Reacties

Reacties

Mama

Haha had jullie graag zien rennen voor die kakkerlak maar ik vind het ook vieze beesten. Gelukkig valt jullie kamer mee, kon me ook niet voorstellen dat jullie een slechte kamer kregen,want ze zijn zo goed voor jullie. Nou ik ga me aankleden en dan met de hondjes tot skype xxx mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!