FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 21

Dagje 21

Vandaag was het dagje 21. Natuurlijk weer een standaard werkdagje. Eerste nachtje op ons nieuwe kamertje. Ons vorige bedje lag een stuk beter maar ondanks dit en Michelle die vannacht opeens begon te vertellen dat er overal sieraden in de struiken waren gedumpt hebben we toch goed geslapen. Dit verhaal van Michelle overigens heeft ze me lekker in haar slaap verteld haha.

Dus opgestaan en om half 10 begonnen in Palm Beach. Vanmorgen veel receptiewerk gedaan en daarna stond ik op voor een manicure. Natuurlijk heel fijn een spaans meisje. Ze verstond geen woord engels en zelfs mijn beste spaans snapte ze niet. Dus flink gewapperd met mijn handen en voeten en gelukkig was ze erg tevreden. Daarna even gezellig met Roberto gaan eten en toen kwam Michelle naar Palm Beach.

We moesten samen een Rasul voorbereiden. Maar ze had deze morgen zoveel meegemaakt in Residencia dat ik heb gehuild van het lachen! Echt na een half uur gelachen te hebben moesten we toch de Rasul gaan voorbereiden. Dit even klaargemaakt met natuurlijk nog meer lachen.

Toen moesten we ons even gaan melden bij de receptie met de ID omdat we na 3 weken nog niet ingecheckt waren haha. OEPS (A)!

Terug in de spa moest ik samen met Roberto de sauna klaar gaan maken. Daar is nu nieuw dat deze worden afgesloten. De deur was open maar de sleutel stond er nog op dus Roberto ging de sauna in en toen viel de deur op slot en wilde niet meer open. Natuurlijk weer erg gelachen!

Daarna stond een relax massage voor me op en je raad het al het was een spaanse vrouw. Naja Roberto wilde met me ruilen maar dan kreeg ik een Nederlandse man van ongeveer 130 kilo. Nee dankje dan liever spaans haha. Deze massage ging gelukkig ook erg goed. Toen was ik weer klaar voor vandaag en kon ik naar ons kamertje en wie zat daar… Mijn lieve michelle was al daar!

We zijn toen nog spagetti gaan eten in Residencia en daarna lekker naar ons kamertje. Even lekker gedoucht en gescrubt (deze had michelle mee mogen nemen uit de spa). En natuurlijk even geskyped.

Nu toch wel erg moe dus op tijd slapen
Hasta mañana
Ciao!

Reacties

Reacties

Stannie

Hoi Fleur,

Heb de laatste reisverhalen doorgelezen en ben weer helemaal op de hoogte. Naar voor je dat je een beetje heimwee had maar ze zijn gelukkig allemaal aardig voor je. Fijn dat de nieuwe kamer niet tegenvalt. Had graag muisje willen spelen toen die kakkerlak bij Michelle op de handdoeken zat. Geniet maar jullie tweetjes want hier is de zomer tot nu toe niks, vandaag ook alweer de hele tijd bewolkt, geen zonnestraaltje te bekennen en het is ook nog koud.

Dikke knuffel en groetjes van de Beaumontjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!