FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 22

Dagje 22

Vanmorgen ging weer vroeg ons wekkertje en moesten we ons weer klaarmaken voor een werkdagje. Om half 10 naar het werk en Nicole was al daar. Even gekletst en alles klaargemaakt. Ondertussen kwamen Lusi en Roberto ook binnen dus daar ook nog even mee gekletst. Toen kwam Roberto op het idee om Michelle de beloofde massage te geven. Dus ik moest voor een uurtje naar Residencia zodat Michelle een uurtje in Palm Beach kon zijn voor de massage. Naja goed op naar Residencia. Even met Yaiza handdoeken gevouwen en toen kwam Alicia binnen. Zoals verwacht vroeg ze meteen of ik haar gelnagels wilde maken. Naja oke dan… Ze is pietje precies dus had er niet zoveel zin maar het was gelukkig erg mooi gelukt.
Ondertussen had Michelle al gebeld dat ze klaar was en dat we weer konden ruilen maar natuurlijk wilde Hortencia ook nog een manicure. Pfff deze dan ook nog even snel doen en toen kwam Michelle ook weer naar Residencia was wel even gezellig. Toen ik klaar was ben ik snel weer terug naar mijn vertrouwde palm beach gegaan. Ik hou niet zo van Residencia.

Teruggekomen was iedereen eten of bezig dus had ik even receptie. Echt geen zin in. Om half 2 kon ik samen met Michelle gaan lunchen. Vandaag echt niks lekkers te eten daar dus dan maar wat droog stokbrood gegeten. Er was zelfs geen komkommer of iets!

Daarna kwam de vrouw van Roberto met hun zoontje! Het halfbloedje jaa!! En zoals jullie allemaal weten hou ik van negerkindjes haha. Dus daar kwam hij dan heeel erg verlegen met zijn papa aangelopen haha. Even voorgesteld en toen kreeg zijn vrouw gelnagels gemaakt. Omdat Roberto zijn zoontje even rustig moest houden ging hij met hem naar een andere ruimte. Erge leuke vrouw! Daarna heb ik haar voeten nog verzorgd en gelakt. Ondertussen was het zoontje ook erbij gekomen. Hij vond de nagellak kleur van zijn mama toch echt niet mooi hoor! Hij vond deze kleur echt voor vrouwen, haha. Dus Martina zei van ja jou mama is toch een vrouw… Jaaa maar ik niet hoor! Nou zei Martina zou ik jou nageltjes dan maar blauw lakken haha. Hij sprong op en ging met zijn handjes in de zij staan en riep NEEEE ALS JE DAT DOET DAN BEL IK DE POLITIE HOOR EN DAN KOMEN JULLIE 2 IN DE GEVANGENIS EN DAN MOGEN JULLIE NIET MEER WERKEN ALLEEN NOG SLAPEN EN SPELEN!!!
Klinkt goed toch haha. Echt flink gelachen met dat kereltje.

Toen we klaar waren ging hij met zijn mama naar het strand om op Roberto wachten.
De dag ging toen weer normaal verder. Veel van hot naar het gerend en weer op naar Residencia om iets af te geven. Michelle is toen weer even mee naar Palm beach gekomen.

Even alles opgeruimd en toen was het weer half 6. Tijd om naar de kamer te gaan. Michelle zou dan ook klaar zijn. Even snel douche en dan naar de personeelsingang want daar zou Roberto nog even met zijn zoontje heen komen zodat Michelle hem ook kon zien maar helaas smste Michelle dat ze tot half 7 moest. Naja ik dan toch maar even snel gedoucht en erheen gelopen om te zeggen dat Michelle niet kon komen en hem een hele fijne vakantie te wensen want we moeten onze enige en echte vriend uit gran canaria nu toch 2 weken missen. Dus daar aangekomen even een fijne vakantie gewenst en toen terug naar de kamer! En hoe raar het ook klinkt we zien nu al op tegen die 2 weken omdat we onze steun en toeverlaat weer even moeten missen.

Toen Michelle ook klaar was heeft ze zich ook even gedoucht en hebben we ons omgekleed om deze avond eens uitgebreid te gaan eten. We zijn eerst nog even lekker gaan shoppen en allebei een ketting gekocht. Toen op naar Maximilians dit is een hele leuke italiaan hier. Echt heeeeeerlijk gegeten! Knoflookbrood en pizza salami.

Hele gezellig avond gehad echt even genoten. Snel nog even geskyped en nu nog even gezellig kletsen en dan slapen

Tot morgen weer lieve mensjes
ciaaaooo xxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Caressa

Wat klinkt het allemaal gezellig! Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben:-)
Hier is het nog steeds herfst :-S Dus geniet ervan!
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!