FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 23

Dagje 23

Vandaag lekker een dagje vrij dus eerst eens heerlijk uitgeslapen. Toen ons lekker aangekleed en op naar een hotel om stiekem daar te gaan zwemmen. Daar rond het lopen en toen Hola! Wij snel doorlopen maar hij bleef maar roepen. Toen begon hij in het spaans tegen ons te lullen. Ookal was dit goed voor ons te verstaan hebben we net gedaan of we hem niet verstonden. Het kwam er op neer dat hij niet geloofde dat we van dat hotel waren dus helaas niet zwemmen in het hotel L. Haha.

We zijn toen toch maar naar het strand gegaan. Het hele strand lag vol en het water stond erg hoog. Snel lekker even de zee in maar deze zat helemaal vol met zeewier. Dus daar hadden we niet zoveel zin in dus dan maar lekker op het strand gaan liggen. Na een tijdje hadden we daar ook wel genoeg van. Dus op naar de kamer even lekker gedoucht en even op bed liggen. Ik was zo moe dus ben meteen in slaap gevallen. Lekker 2 uurtjes geslapen en toen eindelijk eens wakker geworden. Aangekleed en lekker gaan eten. Even gezellig op een terrasje gezeten en toen nog wat boodschapjes gehaald.

Toen naar de kamer nog even geskyped en toen kwam opeens ons buurmeisje zich voorstellen haha. Beetje raar meisje maar goed. Nu nog even gezellig avondje onder ons maken en dan op naar morgen een heerlijk shopdagje.

Xxxxxx
slaap lekker
en een dikke kus uit gran canaria