FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 24

Dagje 24, 1 augustus alweer

Vandaag stond op onze planning om te gaan shoppen dus om 9 uur ging ons wekkertje. Maar al bij de eerste piep riep ik: verzet de wekker nog maar een uur ik ben nog moe. Michelle had hetzelfde dus nog even lekker verder geslapen en toen rustig klaargemaakt voor een dagje shoppen. Vandaag gingen we naar c.c. Atlantico en faro 2. Busje 90 en 66 zou er heen rijden maar beide zeiden nee we gaan daar niet een. Pfff dan maar eerst naar faro 2. Nou daar aangekomen was daar 1 supermarkt en de rest van de winkels lag allemaal leeg! Niks te doen daar dus. Pff wat doen we nu? De bus rijdt daar maar 1x in het uur. Dan maar taxi terug gepakt naar het busstation en daar weer verder gevraagd voor eindelijk wel een busje naar c.c. atlantico. Duurde nog een hele tijd dus we hadden besloten als eerder een bus zou komen naar las palmas dat we dan maar daarheen gingen. Maar gelukkig kwam eindelijk een busje naar c.c. Atlantico. Driekwartier in de bus en toen kwamen we daar aan. Hele leuke winkels daar dus gezellig geshopt. Tussen de middag nog even iets gegeten en weer verder geshopt. Daar was ook een dierenwinkel echt heel zielig daar zaten hondjes in een kooi van 1 bij 1 bij 1 echt heel klein. Daar zat 1 heeel klein luchtgaatje in en ze lagen op papiersnippers. Er was geen eten of drinken. Nou jongens me hart brak daar toch echt even had ze het liefste allebei meegenomen! Even doorbijten en er proberen langs te kijken maar die diertjes keken je gewoon heel hopeloos aanL. Toch nog beetje verder geshopt en een super lieve pyjama van nijntje gekocht hahah (foto volgt!)

Na een tijdje shoppen waren we toch wel moe dus ijsje gepakt en op de bus gaan wachten. Busje naar de kamer en daar even heerlijk neergeploft op ons bedje. Na een tijdje toch maar klaar maken om iets te gaan eten, ondanks we echt geen honger en zin hadden.

Op naar ons standaard terrasje en we kregen echt een warm onthaal haha. Meteen vlogen ze ons zoiets in de armen haha. Heel gezellig altijd daar! Lekker gegeten en nog iets gedronken.

Nu toch wel erg moe en morgen weer vroeg werken dus lekker ons bedje inkruipen en heerlijk slapen. Tot morgen lieve mensen

Xxxxxxxxxxxxxxxx
een hele dikke kus uit gran canaria

Mama

Ik heb de foto al gezien haha,erg leuk

Caressa

Oooooh, dat hondje had je naar mij mogen sturen!!! ;-)