FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 25

Dagje 25, poeh wat zijn die dagen omgevlogen!

Vandaag begon al onze 4e werkweek! Tijd gaat nu echt veeeel te snel!
Vanmorgen natuurlijk weer geen zin om uit me bed te kruipen en vooral omdat Michelle zich weer kon omdraaien. Toch maar opgestaan en verzorgd en om half 10 gaan werken. Aangekomen was Nicole al daar maar die had vandaag peper in haar kont ofzo? Die was alleen maar rond t lopen als een kip zonder kop haha. Me dat eens even bekeken en toen alles gaan klaarmaken.

Nicole had vandaag veel werkjes te doen voor me en dat was maar goed ook. Het is nogal saai daar als je alleen maar werkt met de Spanjaarden. Echt die ras echte Spanjaarden zijn hele aparte mensen. Dus dan valt zo’n dagje zonder Martina, Maria of Roberto toch wel even flink tegen. Naja omdat ik zoveel had te doen vloog de tijd veel even om. Toen moest ik voorraad gaan tellen. Dit is een heel klein kamertje met 3 kasten. En het was er echt gloeiend heet, aangezien ons ontbijt uit je 2 tot 3 crackertjes bestaat heb je al snel met deze warmte een duizelig gevoel. En natuurlijk al helemaal in zo’n ruimte. Pff werd het me toch even goed slecht dus snel de eerste kast alles geteld en weer even naar de SPA gegaan. Daar stond Michelle al op me te wachten om te gaan eten. Dus even gezellig iets eten. Een droog broodje dus dat deed nog niet veel goeds toen nog maar even snel naar de kamer gelopen om even iets zoets te eten. Voelde me toen gelukkig al stuk beter.

Terug naar de SPA had Michelle nog 3 kwartier de tijd dus bleef ze nog even gezellig bij mij. Nicole ging eten. Dus even samen receptie gedaan maar was vrij rustig. Toen Nicole terug kwam kreeg ze een gezichtsbehandeling van Marta maar moest natuurlijk aan de telefoon zeggen dat ze bezig was. De behandeling zou 20 minuten duren nou naar dik anderhalf uur kwam ze eindelijk terug.

Toen ze terug ben ik de sauna klaar gaan maken. Kom ik daar binnen liggen daar 2 mensen op elkaar nou jongens ik wist niet wat ik moest dus ik heb maar eens heel vriendelijk HOLA! Geroepen.
Snel alles daar klaargemaakt en weer snel weggelopen haha.

Nog even de rest van de voorraad geteld en toen was Nicole naar huis gegaan. Heel gezellig nu echt alleen met alle Spanjaarden. Was blij toen het half 6 was en ik naar me kamertje kon.

Michelle moest tot 7 uur dus ik moest nog een tijdje wachten even skypen maar eigenlijk was ik doodmoe dus even computer afgesloten en heerlijk half uurtje geslapen. Michelle smste maar niet dus dan maar eens smse of ze al in de bus zat maar ze had tot half 8 moeten werken dus was pas rond 10 voor 8 hier. Snel naar Residencia voor te eten maar daar was al niks meer. Even kijken in Palm Beach maar ook daar was geen eten?

Even in de keuken navragen dan maar en toen zei de chefkok nou als jullie je netjes aankleden mogen jullie tussen de gasten gaan eten J Nou dat laten wij ons geen 2x zeggen. Snel jurkje aangetrokken en op naar het restaurant daar was vanavond bbq avond! Natuurlijk voelde we ons helemaal niet op ons gemak omdat iedere gast ons hier ongeveer wel kent. En natuurlijk het tafeltje naast je, tegenover je en achter je zijn Nederlanders die toevallig vandaag in de Spa waren haha. Nou we hebben wel heeerlijk gegeten! Spiesjes, worstjes, aardappeltjes en heerlijk ijs en niet te vergeten de eerste gele banaan! Normaal krijgen de werknemers de half afgestorven bananen haha. Nou was echt heerlijk en we hebben er echt even van genoten!

Toen lekker naar de kamer en natuurlijk het thuisfront vertellen van ons eten in het restaurant hihi.
Nu nog beetje meejodelen met onze muziek en dan morgen samen werken in Hotel Sandy Beach.

Xxxxxxxxxxxxx
besos, ciao

Reacties

Reacties

Mama

Haha weer een leuk verhaal,wat erg van die twee in de sauna, ze schamen zich nergens voor.

Ja dat ,dat eten je gesmaakt heeft heb je gisteren wel 3 keer vertelt haha.

Wat goed dat de tijd voor jullie zo snel gaat toppie hoor!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!