FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 26

Dagje 26

Vannacht erg slecht geslapen, kreeg steeds krampen in me kuit dus heb vannacht als een gek rondgedanst om van die krampen af te komen. En steeds als ik weer in slaap viel begon het weer opnieuw. Gelukkig wel nog even kunnen uitslapen.

Vandaag moest ik samen met Michelle naar Sandy Beach dus hoefde pas om half 3 te beginnen. Echt even genoten van onze vrije morgen. Toen op naar de bedrijfskeuken om nog snel iets te eten maar daar was niks lekkers meer dus even langs de supermarkt voor een croissantje.

Op naar de bus en dan naar het werk. Vandaag stond voor mij alleen een manicure op dus even receptie gedaan en alles klaargemaakt. Toen was het tijd voor de manicure. Dit was een vrouw uit de Schweiz, best grappig dat Duits van hun haha. Ik had extra de nagellak voor french manicure weggezet omdat ik dit niet graag doe en natuurlijk wat zei mevrouw… Ik wil me nagels net zoals die van jou ook zo met french. Pfff okee dan maar dat maken was gelukkig goed gelukt.
Nayra was nog bezig met een massage dus ik had even receptie samen met Michelle en opeens hadden we helemaal geen water meer haha. Je maakt me hier wat mee!

Toen was het alweer 19.00 uur en mochten we lekker gaan. Even snel iets gaan eten maar dat was toch geen succes. Dus daarna nog maar even langs de McDonalds gelopen voor een hamburger haha.

Daarna hebben we de taxi terug gepakt en hebben we nog even geskyped. Net heeft Michelle me ingesmeerd met spiergel en hopelijk vannacht en morgen geen last meer van mijn been.

Xxxxx
besos en buenos noches

Reacties

Reacties

Mama

Hoi schat,

Jij bent weer het werken en ik ga samen met bram alles klaar leggen voor zijn vakantie
Volgende week wordt het hier wel erg stil in huis.
Ben super trots op jullie het daar zo goed doen.

Dike knuffel en kus mama en papa ,Bram, Kyra en Darcy

Caressa

hoop ook dat je vannacht beter slaapt nichtje! Kusjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!