FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 27

Dagje 27

Vandaag geen interessant verhaaltje voor jullie. Ik ben vanmorgen zoals gewoonlijk weer om 8 uur opgestaan heb me even verzorgd en aangezien Michelle nog even kon slapen ben ik even met me laptopje op de balkon gaan zitten. Toen ben ik gaan werken. Even met Martina gekletst en toen begon een flink druk dagje.
Even alles klaargemaakt en de ruimte van Martina helemaal gepoetst, wat een werk! Ik heb toen ook nog de cadeauverpakkingen voor de gasten gemaakt. Echt pielwerkje haha.
Ondertussen was het al kwart voor 1 en Michelle was blijkbaar al een hele tijd daar. We zijn toen even samen gaan eten.

Michelle had nog even tijd na de pauze dus hebben we samen receptie gedaan zodat de rest kon gaan eten. Ook toen gebeurde niet erg veel. Om 2 uur is Michelle vertrokken naar Sandy beach.
Er kwamen toen nog wat massages en heb vooral receptie werk gedaan. Ondertussen was er een product weg en de hele tempel werd afgezocht. Natuurlijk kon Fleurtje van hot naar her gaan rennen voor dat product. Natuurlijk niks gevonden dus dan maar eentje halen in Residencia. Even daar gekletst met Angela en toen weer terug naar Palm Beach. Daar nog even de sauna klaargemaakt en een algenpakking gedaan. De ruimte weer gepoetst en toen was het tijd om te gaan.

Op naar de kamer wachten op Michelle. Op het bed neergeploft en alweer in slaap gevallen, hihi. Om half 8 smste Michelle eindelijk en zijn we nog snel in Residencia koude vis met koude frieten gegeten. Echt helemaal niet lekker hoor.
Toch maar naar de kamer gegaan even geskyped en tv gekeken en nu lekker slapen (L)

Tot snel lieve mensjes,
besos
Ciao, buenos noches
xxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

jos kaus-degens

hoi fleur, ik heb een paar van je reisverslagen gelezen, ik vind het heel interressant om dat te lezen, ik kijk er naar uit om jullie in gran canaria weer te zien, kunnen we misschien een keertje lekker gaan uiteten... groetjes en tot gauw....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!