FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 28

Dagje 28, de eerste maand is alweer bijna voorbij. Bah wat vliegt die tijd hier snel!

Vandaag samen met Michelle in Sandy Beach werken dus eerst eens heerlijk uitgeslapen en wakker geworden doordat de kinderen het erg leuk hadden in het kinderzwembadje (onder onze balkon). Lekker rustig wakker geworden, Michelle nog even geskyped en ik nog even gelezen. Lekker ontbeten en we hadden Maria beloofd om nog even kort langs te komen in Palm Beach dus daar even langs gegaan even gekletst, ketting cadeau gekregen en toen op naar t eten. Daar gezellig samen met Nicole geluncht.

We hadden toen nog uurtje tijd voordat we de bus moesten dus even wat kaartjes voor iedereen gaan kopen. Toen was het tijd voor naar de bus te gaan. Bij instappen flink gestoten dus nu alweer een blauwe enkel. Pff ik stoot me hier echt veel te veel haha.

Op naar het werk. Meteen om 3 uur stond een relax massage voor me op. Jongens dat was me toch een beer. Hij keek me eerst al aan of ik een pan af had toen ik vertelde dat hij een wegwerpslip aan moest trekken. Nou overal haren en hij was nogal erg breed haha. Hij was gelukkig wel tevreden over de massage haha.

Ondertussen was Maria ook nog naar Sandy Beach gekomen dus de chaos was weer compleet. Die vrouw is echt een en al chaos!
Daarna nog even een deelmassage gedaan. Verder ging de dag erg snel om! Om half 8 waren we dan eindelijk klaar. Op naar de personeelskeuken in Sandy beach. Nou ik kan niet zeggen wat het was maar zoiets vies had ik nog nooit gezien. Echt iets heel raars. Dus dan maar weer ergens anders eten. Snel in de lift ander shirt aantrekken en toen opeens deed de lift toch beetje raar, opeens stonden we helemaal beneden ergens. Naja dan maar met de trappen terug naar boven haha.

Natuurlijk hadden we alle bussen net gemist en moeste we 25 minuten op de volgende bus wachten daar hadden we toch echt geen zin in dus dan maar taxi gepakt en bij onze vertrouwde voetbalbar gaan eten. Nog even wat boodschapjes gehaald en lekker naar onze kamer gegaan waar we vandaag de airco waren vergeten aan te zetten. Merk je meteen het verschil! Net nog even met mama geskyped en broertjelief een fijne vakantie gewenst.

Nu het beentje hoog leggen en lekker bedje inkruipen!
Besos xxxxxx
Buenos noches

Reacties

Reacties

Rosi

Hee Fleur.
Ik lees ook al je verslagen,jonge jonge wat maken jullie ook wat mee zeg...hiihihi
Wees blij dat de tijd snel voorbij gaat.
Have fun voor de rest van de dagen...
Ben weer benieuwd naar je volgende verhaal.
Groetjes

Stannie

Hoi Fleur,

Heb je laatste reisverhalen weer gelezen. Je zult wel geschrokken zijn toen je die twee jongens in de sauna zo hebt aangetroffen, een emmer ijskoudwater konden die twee goed gebruiken. Merk uit je verhalen op dat het je steeds beter bevalt, als de tijd voorbij vliegt en je zet daar ook nog Bah voor id dit een goed teken. Vandaag krijgen jullie als de erste bezoekers Jill en haar familie. Ik wens jullie veel plezier. Groetjes aan Michelle.

Dikke knuffel Stannie

Mirjam

Hallo Fleur
Het eerste wat ik iedere morgen doe is....... Fleur's reisverslag lezen. En wat nu.......staat er vanmorgen niks op! Jammer. Tot gauw en de groetjes ook van Peter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!