FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 29

Dagje 29, sorry dat het iets later erop staat haha maar het was gisteravond wat later geworden.

We moesten vandaag weer naar Sandy beach dus konden rustig wakker worden en langzaam verzorgen. Nog eventjes wat spulletjes uitgewassen. En toen werden we gebeld door Maria. Nee ik moest opeens toch werken in Palm Beach. Naja natuurlijk slechte zin want had hier echt geen zin in. Daar aangekomen veranderde het alweer. Nee Fleur je moet toch echt naar Sandy Beach grrrrrrrrrrrr wat wil je nu? Uiteindelijk dus toch naar Sandy Beach moeten gaan.

Op het busstation kwamen we nog een andere stagiaire tegen, uit aken. Dus daar even mee gekletst. Vandaag een vollmassage en deelmassage gedaan. Ging erg goed. Verder niet veel interessant gebeurd dus ook niet veel leuks om te vertellen.

Om half 9 hadden we afgesproken met familie kaus. Bij de Amsterdamer, haha. Heerlijk genoten van een frikandel speciaal. Even bijgekletst en toen zijn we nog naar een cocktailbar gegaan met Jordy, Jesse en Jill. Naar een hele tijd zoeken naar een taxi voor 5 personen konden we dan eindelijk naar de cocktailbar.

Was erg gezellig nog eens met mensen van thuis! Om half 1 waren we toch wel moe dus zijn Jill, Jordy en Jesse op zoek gegaan naar een taxi. Toen hun eindelijk in de taxi zaten zijn wij ook naar ons kamertje gegaan. Altijd nog even gezellig kletsen in bedje en dan lekker slapen.

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
en speciaal voor Mirjam, Sorry haha volgende keer zal het verhaaltje er op tijd op staan zodat je je dagje weer normaal kan beginnen! xxx