FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 30

dagje 30,

ook vandaag moesten we weer werken in Sandy Beach en aangezien we gister pas laat sliepen en vannacht een erge slechte nacht was, hebben we lekker uitgeslapen. Vannacht begonnen de krampen weer flink dus erg slecht geslapen. Het was alweer eens een rustig ochtendje, even rustig ontbeten (deze keer niet in bed want gister was ons kamertje na een hele tijd nog eens gepoetst jeeeej). Heel rustig alles klaargemaakt en naar het supermarktje gelopen voor een lekker croissantje voor onderweg. Omdat op zondag de bussen niet zo rijden als normaal, toch maar een bus eerder gepakt dus we waren veel te vroeg daar. Even daar rondgelopen door een winkelcentrumpje daar was een echte Duits bakker. Heerlijke schweineorchen gehaald. Toen toch maar op naar Sandy Beach dus dan maar iets eerder begonnen.

Even geprobeerd gezellig met Marta te kletsen aangezien ze alleen spaans spreekt komen we niet zo heel ver haha. Even alles klaargemaakt aangezien we om 15.00 uur al de eerste gasten hadden. Was vandaag erg benauwd en de massagebank ging ook nog eens kapot dus kon niet meer naar boven of onder. Nou erg vermoeiend zo masseren!
Marta had er om 18.00 uur genoeg van en vertrok naar huis, nou heel leuk we moesten nog tot 19.30 uur en er was niks meer te doen. Dus dan maar lekker genoten van de schweineorchen.

Om kwart over 7 zijn we vertrokken en zijn we bij een engelse bar gaan eten. Was erg lekker vooral ons voorgerechtje! Busje terug gepakt en even lekker geskyped met mama en papa!

Nu beentjes hoog en lekker op tijd slapen
besos
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mama

Heey prinses,

Schrijf je vanuit bed ben net al door Bram wakker gebeld omdat hij naar huis wil.
Hij kan niet slapen in dat tweepersoonstentje ( grote tent past niet op plaats) en met 4 man wordt dat erg krap.
Wat een geluk dat jullie een Duitse bakker gevonden hebben die zal 2 nieuwe klanten erbij hebben.

Nou tot straks op Skype hou van je kleine muis xxx mama