FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 31

Dagje 31,

Vandaag weer een werkdagje in Sandy beach, zoals altijd als we daar moeten werken hebben we lekker rustig aangedaan. Er stond vandaag eigenlijk niks op de planning voor ons dus we konden elkaar eens lekker verwennen. We hadden het al helemaal gepland. Maar helaas kwam op het laatste moment een vrouw voor een pedicure. Ja natuurlijk fleur doet t wel. Nou mevrouw doet haar schoenen uit en Fleur valt bijna op. PIKZWARTE voeten, niet gewassen en eelt plekken van minimaal 5 cm. En dan mag je hier niet snijden en word hier alles weggevijlt. Nou ik heb eerst alles ondergesmeerd met teatree oil voor de geur weg te krijgen maar het werd me zo slecht. Dus ik heb mevrouw helemaal ingewikkeld met warme handdoeken en haar 5 minuten laten zitten. Naja daarna moest ik er toch echt aan beginnen. Wat een werk! Mevrouw wilde volgende week weer terug komen pfff hopelijk niet bij mij! Gelukkig wel fooi gekregen hihi.

Ondertussen waren er ook nog 2 deelmassages bij gekomen een voor michelle en een voor mij. 2 mannen, zo homo als t kon en dan had je t vrouwtje en t mannetje haha echt geweldig die 2. Natuurlijk ging de super sjwoelie met mij mee, tepelpiercings over hartjes getatoeëerd en een stem als een vrouw. Moest toch wel even lachen haha.

Daarna was nog een klein uurtje over en heeft Michelle de pedicure bij mij gedaan dus dankjewel lieve Michelle J. Toen smste Jill voor onze planning vanavond nou die was er nog niet echt dus even iets eten en dan gezellig met hun iets drinken.

Maar waar hadden we nu weer zin in om te eten? We konden t toch echt niet bedenken en zijn gestrand bij een mexicaan. Heerlijke taco’s gegeten! Ondertussen kwamen Jill en de familie al langs gelopen dus we zouden smsen als we klaar waren.

Dit ook gedaan en gaan zitten op een terrasje voor een ijs maar alles zag er echt vies uit. Toch maar een cocktail gepakt dan nou die was niet te drinken! Jill, Jesse en Jordy wisten een beter terrasje in het yumbocenter dus daar maar heen gegaan. Tussen alle sjwoele want het was een homobar. Was wel erg gezellig! Op het laatst nog even naar de burgerking en toen lekker naar bedje.

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
besos en alweer sorry dat het verhaaltje te laat is hihi

Reacties

Reacties

Caressa

Jij met je 'het zal niet meer gebeuren' :-P Alweer te laat hahaha ;-)
Zo te lezen hebben jullie het nog steeds naar jullie zin. Super! Veel plezier met de bezoekers ;-)

miriam

Nog drie nachtjes slapen en dan komen we met lekkere dingen uit Nederkand.Heb vandaag de wafeltjes gebakken.

Mama

Ja ik wil toch effe een klacht indienen. WAAR BLIJVEN DE VERHAALTJES??

Dit kan niet hè haha.

Dikke kus Mama

Rosi

hahaah weer een leuk verhaal,
Ik had er echt bij willen zijn met je klanten ahhahah
je bent me er een.

Nog veel plezier.....ik wacht weer af op je volgende verhaal
xxx rosi

Stannie

Hoi Fleur,

Bedankt voor het leuke cadeau voor mijn verjaardag. Heb een super leuke verjaardag gehad met heel veel bloemen en goede wensen.
Geniet maar verder van je stage. Uit je verhalen blijkt steeds meer dat jullie er veel plezier hebben en de tijd voorbij vliegt.

Groetjes ook aan Michelle,

Dikke knuffel Stannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!