FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 32

Dagje 32, vandaag al precies een maandje hier. Wat is die tijd omgevlogen!

Vandaag een dagje vrij, werd nog wel eens tijd na 7 dagen aan 1 stuk werken. Ondanks dat we deze week veel hebben kunnen uitslapen overviel ons de moeheid toch even flink. De wekker werd steeds weer half uurtje later gezet dus zijn pas rond 13.00 uur ons bed uitgekropen. En nog steeds flink moe. Om 14.30 uur toch maar eens van ons kamertje gegaan voor een ontbijtje.

Tijdje rondgeslenterd en nog wat spulletjes gehaald en om 15.30 eindelijk gaan ontbijten bij een bakkertje. Een broodje met de ham van hier, erg lekker! Nog even wat rondgelopen en toen sloeg de moeheid alweer toe, haha.

Weer lekker naar ons kamertje even gezellig in bed tv kijken. Tenminste Michelle heeft weer tv gekeken en ik lag natuurlijk weer meteen te slapen, haha.

Daarna aangekleed (werkkleding) voor te gaan eten in de bedrijfskeuken van residencia. (Daar mogen we alleen eten als we hebben gewerkt dus met werkkleding aan lijkt dat zo hihi) maar natuurlijk alweer rotzooi. Dus op naar de voetbalbar. Daar weten ze al meteen wat we willen hihi. Lekker hamburger gegeten en toen op naar playa del ingles. Daar hadden we afgesproken met familie kaus en hebben we nog lekker een cocktail gedronken maar aangezien familie Kaus ook erg moe was waren we weer op tijd op ons kamertje. Lekker gaan slapen

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
besos, ciao