FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 33

Dagje 33,

Vandaag moesten we weer werken in Sandy beach. Om half 3 pas beginnen dus eerst op tijd opgestaan om alles van school helemaal af te maken. Nog even rustig wat rond t hangen en toen belde Maria al op of we ons nog even in Palm Beach Spa konden melden. Snel dan maar klaargemaakt en even langsgegaan. Moest nog even wat worden aangepast in ons werkrooster. Doordat dat wat langer had geduurd hadden we geen tijd meer om iets te eten in de bedrijfskeuken dus dan maar de bus gepakt. Daar snel nog bij een bakkertje wat voor op de vuist gepakt en op naar het werk. Vandaag moest ik een nieuwe receptioniste in werken. En jongens in kan het niet anders zeggen maar die vrouw die tikt niet zuiver. Ze heet Anke, op zich ziet ze heel normaal uit spreekt Duits, spaans en engels. Maar het begon al eerst toen we binnen kwamen zat ze aan de papieren agenda te ruiken want daar hield ze van. Ze had het niet zo op de computers pfff okee? Ze vertelde al dat ze geen computer had en ook niet wist hoe t werkte(overigens hetzelfde verhaal met een auto). Heel fijn, eigenlijk zou ik haar een uurtje alles laten zien en dan verder gaan met behandelen. Nou Nayra heeft de massages overgenomen want dat had geen zin. Zelfs handdoeken opvouwen kan die vrouw niet? En toen ze hoorde dat ik Fleur heette wilde ze ook zo heetten. Alle respect voor die mevrouw maar als ze 1ding op de computer had gedaan begon ze wat te dansen. Ze heeft t gewoon niet allemaal zo goed op een rij.
natuurlijk was ze samen met ons klaar en liep ze samen met ons richting de bus, ze woont al 26 jaar hier en ze wist de weg niet? Dus wij moesten nog vertellen waar ze heen moest, naja.
verder ging de dag wel snel. We hadden geen zin om weer hetzelfde te gaan eten dus zijn beetje daar in de buurt rond gaan lopen en hebben een heerlijke Griek gevonden! Was echt zo lekker! Ongeveer lekkerste wat we hier hebben gegeten!

Toen hadden we nog niet zoveel zin om naar onze kamer te gaan dus nog beetje rond t slenteren en toen kwamen we Jill en Jordy tegen nog even met hun beetje rondgelopen maar hun moesten nog eten. Toen kwamen we Jos, Jeu en Jesse tegen en zijn we met hun nog even iets gaan drinken, erg gezellig. Daarna lekker naar ons kamertje. Nog even tv kijken en dan lekker slapen..

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ciao, buenos noches

Mama

Haha wat een leuk verhaal ik weet dat je een mooie naam hebt. Nou dat wordt dan nog wat zitten ze daar zo om personeel verlegen dat ze er iedereen aannemen?
Wij waren bij Stannie en het was stil zonder mijn kindjes.

Dikke knuffel mama