FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 34

Dagje 34,

Vandaag weer lekker een vrij dagje. We gingen vandaag naar Puerto de mogan. Maar vandaag waren opa en oma bij mama dus op tijd opstaan om eerst even met hun te skype. Echt heel leuk om ook even met hun gesproken te hebben. Gelukkig zijn mijn lieve opa en oma over 12 daagjes hier J. (o ja en voordat mijn lieve nicht gaat reageren, mijn nicht en neef waren ook nog even bij mama en op skype, hihi)

Toen computer afgesloten en op naar puerto de mogan. Geen idee wat ons daar te wachten stond, Nayra had al verteld dat er niet zoveel zou zijn maarja we gingen maar eens kijken. Dacht eerlijk gezegd dat dat nog geen 10minuten met de bus was maar was toch een stuk verder. Dik half uur later, en 10 bijna doodervaringen op de bergen met een vangrail van nog geen 20cm kwamen we dan eindelijk aan. Was inderdaad niks te doen alleen een heel mooi strand, echt zo’n baaitje. Nou en wat hadden Michelle en Fleur weer niet erbij? Natuurlijk geen bikini, handdoek en zonnebrandcrème. Naja eerst maar eens iets gaan eten. Toen toch maar besloten om een bikini, handdoek en zonnebrandcrème te gaan kopen. Op naar alle winkeltjes. Allebei hartstikke leuke bikini gevonden en ja hoor wij gingen wel eens onderhandelen, deed iedereen toch altijd? Ja hoor onderhandelen, nog geen 2 minuten later stonden weer op de stoep, maar dan wel zonder die leuke bikini’s. Hihi echt weer iets voor ons even verder gezocht en toen de zelfde bikini’s gekocht voor minder geldJ. Wel in een ander tentje. Dus we hadden t toch nog goed gedaan hihi.

We hebben ons toen een waterfiets gehuurd en zijn lekker een uurtje gaan ronddobberen op de zee echt even genieten daarna nog even in zee gezwommen en toen lekker op het strand opgedroogd en rond 5 uur hebben we weer de bus terug gepakt.

Op de kamer aangekomen even lekker gedoucht en toen aangekleed want we hadden besloten om vandaag nog eens naar maximilians te gaan eten. Eerst de heerlijke carpaccio, mmmmmm wat heeft die goed gesmaakt en toen een pizza maximillians (met de ham van hier en rucola) echt heeeeeeel lekker. Ons buikje zat flink vol dus op naar ons kamertje nog even geskyped met lieve mama

En nu nog even wat meejoddele met de muziek en dan lekker slapen,

Tot snel allemaal lieve mensjes
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

En een hele dikke kus van ’t fleurtje oes Gran Canaria!

Mama

Danke voor het kusje Fleurtje Oes Gran Canaria

Weet je nu nog welke bikini je gaat aantrekken?