FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 35

Dagje 35 alweer,

Vandaag ging de wekker nog eens vroeg. We gingen vandaag shoppen in Las Palmas. S’morgens croissantje gehaald omdat ons crackertjes bijna op waren en op naar de bus. Aangekomen in las palmas eerst even door de winkelstraat gelopen maar omdat iedereen ons vroeg hoe we de altstadt vonden en we de vorige keer ze helemaal niet hadden gevonden toch maar op zoek naar de altstadt. We wilde sowieso eens kijken omdat een van onze collega’s had verteld dat daar de meeste collega’s op een berg wonen. Waar dat nu echt was. Nou echt respect voor de mensen dat die in zo’n huizen kunnen wonen.

Maar die altstadt is toch echt niks voor ons. Echt oude stront. Dus daar waren we zo weer weg. Wel even al de eerste souveniertjes gekocht. Dus weer verder naar de fatsoenelijke winkeltjes. Even gestopt bij de macdonalds en een lekker happy meal gegeten J.

Daarna hebben we de bus gepakt naar het winkelcentrum en hebben we daar nog even lekker geshopt. En hele leuke slippertjes gekocht hihi.

Toen hebben we de bus terug gepakt en zijn we lekker gaan eten bij onze vriendjes hier. We hebben daar flink gelachen omdat Michelle in het duits, engels en spaans aan de ober ging vragen of er graden in de vis zaten. De graden noemde Michelle dingentjes dus die man snapte er niks van. Uiteindelijk met veel lachen zijn we er toch uitgekomen maar natuurlijk bij alles wat Michelle vroeg begon hij weer over de dingentjes. Erg gezellig.

Daarna hadden we nog afgesproken met familie Kaus omdat hun laatste avondje was aangebroken en we dus afscheid gingen nemen. Gezellig nog een cocktail gedronken en toen was het weer tijd om afscheid te nemen. Op de een of andere manier valt dat toch altijd even zwaar, niet dat ik hier niet wil blijven maar dan besef je echt dat je hier nog een hele tijd zit. We hebben toen de taxi naar ons kamertje gepakt. Nu lekker slapen

Slaap lekker allemaal!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

papa

Dag schatje,ik vind her elke dag weer leuk als mama jou verhaaltje voorleest en ik eruit begrijp dat je het er leuk vind.
Tot over 4 weken.

Groetjes en een dikke kus papa

mIRJAM

Hallo Fleur
Fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat je geniet. En lekker dat shoppen en kijken in allemaal "andere winkeltjes", En volgens mij eet je nu ook meer dingen als voor dat je ging. Goed van jou. Je boft dat je deze zomer bent weggegaan want jij hebt zon en wij ....regen. Geniet maar en de jruss oes KIRCHROA

Caressa

Heee nichtje,

Jeeeetje, is de familie Kaus weer huiswaarts? Dat is snel gegaan! Voor dat je het weet, hebben jullie weer nieuw bezoek ;-)
Veel plezier nog jullie shopaholics!

Kusjes, je nicht