FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 36

Dagje 36,

Vandaag komen papa, mama, broertje en vriendje van Michelle aan in het zonnige Gran Canaria. We moesten vandaag nog eens apart werken. Ik in Palm Beach en Michelle in Residencia. Vandaag was er echt helemaal niks loos in Palm Beach. En aangezien Martina een poetsfiemel heeft heb ik de hele dag een grote schoonmaak in haar ruimte gehouden. (dit moet volgens haar 2x de week en daarmee bedoelt ze ALLES uit de ruimte en alle kastjes uitruimen enz.) Nou die dag is werkelijk omgevlogen, achteraf voelde ik me wel echt een poetsloemel. Op het laatste kon ik al gaan maar aangezien vandaag in Residencia stormloop was ben ik nog even daarheen gelopen om nog even met de laatste dingentjes te helpen en dan samen met Michelle even iets eten in de bedrijfskeuken.

Voor de eerste keer daar echt HEERLIJK gegeten. Warme frietjes met een heel lekker vlees. Daarna zijn we naar de kamer gegaan en even gedoucht en dan wachten op bericht van Familie Deckers. Toen ze eindelijk in het hotel waren zijn we daarheen gelopen en gaan wachten. Na een uur wachten en een paar smsjes later zagen we ze nog steeds niet. Wat bleek? Hun hadden ons een ander hotel doorgegeven J. Een uur gewacht voor het verkeerde hotel haha en ook nog weggestuurd door de beveiligers maarja op naar het goede hotel dan. Even zoeken en een stukje lopen maar toch gevonden.
Mama had weer een heel lief kaartje voor me meegegeven. Doet echt heel goed en staat nu bij mijn verzameling op me nachtkastje (zal een keertje foto voor jullie maken). Dus nog een keertje heel erg bedankt lieve mama en papa. Ook is mijn iPhone gearriveerd in Gran Canaria dus op mijn kamer heb ik nu whatsapp.

We zijn nog even een kleinigheidje met familie Deckers gaan eten en toen zijn we naar onze kamer gegaan, nog even tv kijken en dan lekker slapen

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
besos, ciao

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!