FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 37

Dagje nummero 37

Vandaag een heerlijk vrij dagje. Dus lekker met familie Deckers afgesproken om te gaan zwemmen. Even lekker verzorgd en op naar het hotel van familie Deckers. Daar even op de kamer rondgehangen en klaargemaakt om eens lekker een duik te nemen in dat heerlijke zwembad!

Nou jongens ik kan jullie vertellen, ik heb nog nooit zo genoten van een zwembad echt heerlijk om na een dikke maand eens in een zwembad te kunnen springen. Echt heel gezellig beetje rondgedobberd in de zwembaden. Erg mooi daar! Daarna hebben we nog even op het ligbedje gelegen voor lekker op te drogen.

We zijn toen naar de kamer gegaan en hebben daar lekker genoten van de vers gebakken wafeltjes van Miriam en Wilma. Erg lekker hoor! Toen even lekker gedoucht en aangekleed. En op naar Playa del ingles. Gegeten bij een Nederlandse tent en toen nog eventjes naar het Yumbo centrum gegaan. Cocktailtje gedronken en weer op naar het hotel. Ook daar op het terrasje nog lekker iets gedronken en toen waren we toch wel moe. Maike en Paul zijn nog even met ons mee naar het hotel meegelopen en toen zijn we lekker naar onze kamer gegaan. Nog even tv kijken en dan lekker in ons bedje kruipen

Hele dikke kus voor jullie
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx