FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 38

Dag 38 alweer,

Vandaag ook nog een lekker dagje vrij met familie Deckers. Vanmorgen eerst even wat dingentjes voor onszelf gegaan en toen zijn we op naar familie Deckers gegaan. Even omgekleed bij hun ,aangezien we onze bikini’s daar hadden gelaten. Op naar de bus en naar puerto de mogan. Na een uurtje in de bus kwamen we daar aan. Maike, Michelle, Paul en ik hebben ons toen een waterfiets met glijbaan gehuurd. Even lekker op het water gedobberd. En daar op de rotsen zat een hele grote krab. Echt groot hoor en vooral echt engJ. Ondertussen waren Miriam en Marcel op een terrasje gaan zitten dus daarna even daar erbij geploft lekker iets gaan drinken en toen zijn we eens gaan rondlopen langs de haven. Poeh wat zaten in die zee toch veel grote vissen! Ik weet niet of ik daar ooit nog in ga hoor. Mama zei altijd dat daar geen vissen zaten maar mama daar zaten echt heeeeeeeeeeeleeeeee grote! Even rondgelopen en nog een wafeltje met ijs gegeten, erg lekker.
Daarna hebben we de bus weer terug gepakt. Natuurlijk heb ik alweer geslapen. Dus voor mijn idee waren we heel snel terug haha.
Michelle is toen nog met de familie gaan zwemmen maar ik ben lekker naar me kamertje gegaan om even heerlijk met mijn lieve mama en papa te skype. Mistte ze toch wel een beetje omdat ik ze gister ookal niet had gesproken op skype. Tussendoor nog even snel gedoucht. Toen Michelle smste ben ik hun tegenmoet gelopen. Was toch wel een beetje eng want t was al erg donker. Was blij toen ik hun eindelijk zag. Neergeploft bij een lekker grillrestaurant. Allemaal een grilschotel gepakt dus erg veel vlees. Maar daar hou ik wel van haha. Daarna zijn wij lekker naar ons kamertje gelopen. Nu nog even tv kijken en wat kletsen en morgen moet ik weer werken.

Slaap lekker allemaal
en tot over een paar weekjes
dikke kus,
xxxxxx

Reacties

Reacties

Caressa

Zooo... even al je verhaaltjes gelezen.
Wat fijn dat je eindelijk eens in een zwembad bent geweest ;-) hahaha. Werd tijd!
Heel veel plezier nog en werk ze! ;-)

Mama

heey moppie,

Was weer gezellig om effe te skype,wij missen je ook maar zijn super trots op je dat je het zo goed doet.
Hier is het erg stil zonder mijn kindjes gelukkig heb ik de hondjes om me heen. Darcy volgt me overal en Kyra komt altijd bij mij in de buurt liggen.
Vandaag schijnt hier ook eens de zon,maar heb niet de rust om in de tuin te gaan liggen stom he.
Heb net met de hondjes lekker gewandeld dus die zijn weer aan hun middagdutje begonnen.

Groetjes Papa en Mama

Celine en Marjo

Hola Fleur,
Net gezellig samen al je berichtjes nog eens door gelezen. We vinden het leuk om te lezen dat je daar een goede tijd hebt. Heb je geen nachtmerries van die pikzwarte voeten? echt goor!!!! Hier is het eindelijk eens mooi weer. En nu kunnen we tenminste 's avonds buiten op het terras zitten en jouw berichtjes lezen en een antwoord sturen. We vinden het knap wat jij en michelle doen!
Veel plezier en de groetjes aan Michelle

xxxxx
Celine en Marjo

Mirjam

Hallo Fleur
We missen je verhaaltjes.Je bent al op de helft van je stage. Goed van je En maar nog effe en dan komt jou familie ook. Fijn he. Veel liefs Mirjam

Gaby

Hoi Fleur,Bedankt voor je kaartje(hebben we gisteren gekregen). We vinden het super knap dat je zo goed je draai hebt gevonden in gran canaria. Geniet van je laatste paar weekjes.
Liefs Gaby, Jeroen,Jardi en Yara

Stannie

Hoi Fleur,

Hebben vandaag zondag 21 augustus je kaart ontvangen, moet niet gekker worden met de reorganisatie van de post, hartstikke bedankt. Zijn net, Jac en ik, naar een voetbalwedstrijd van Juliën gaan kijken 8-1 verloren, we hebben dus genoeg doelpunten gezien alleen aan de verkeerde kant. Ik ga nu buiten in het zonnetje zitten, niet te lang want het is vandaag ontzettend warm, maar we mogen niet klagen we hebben nu in iedergeval zomer.
Ik wens jou en Michelle nog veel succes en plezier met jullie stage in Gran Cannaria en ook al zit het niet altijd mee denk dan maar na regen komt ook weer zonneschijn.

Veel liefs en dikke knuffel Stannie en de rest

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!