FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 41

Dag 41, alweer

S’morgens beetje op tijd opgestaan om nog even de verjaardag cadeautjes voor Miriam te gaan kopen en wat boodschapjes gehaald. Miriam is toch naar onze kamer komen kijken en ik ben toen vertrokken naar het werk. Ik stond vandaag op als therapeut in Sandy Beach dus een erg druk dagje. Veel gemasseerd en ondertussen Anke nog veel moeten helpen omdat ze nog niet veel van de computer snapt. Op het laatste moment werd ook nog een pedicure ingeboekt dus erg druk gehad en achteraf ook goed moe. Familie Deckers kwam me vandaag ophalen van het werk om samen lekker te gaan eten bij de Griek die we hadden ontdekt. Had weer erg goed gesmaakt en daarna zijn we naar holiday World gegaan. Dat is een kermis die hier altijd is. Eerst in het reuzenrad geweest (erg eng met hoogtevrees hoor). Daarna in een erge leuke achtbaan, ging flink hard en Michelle kwam eruit met blauwe vlekken haha. Ook zijn we in een vrije val geweest, erg leuk alleen mijn maag draaide 10x in het rond haha. Daar stonden ook zo’n stieren die alle kanten uitwiebelde maar dan voor kinderen. Toch vonden we ze er erg leuk uitzien dus toch er even opgeklommen. Even flink gelachen! Daarna was het weer tijd om naar huis te gaan. Wij hebben de taxi richting ons hotel gepakt en familie Deckers eentje richting hun. Nog even op bed gekletst en lekker in slaap gevallen.

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx