FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 42

Dagje 42

Vandaag moest ik werken in Palm Beach en Michelle in Sandy Beach. Ik hoefde maar een halve dag het s’morgens en Michelle een halve dag vanaf het s’middags dus beetje slecht geregeld. Even samen gaan eten bij de voetbalbar en toen is Michelle vertrokken naar het werk en ben ik met Familie Deckers mee gaan zwemmen. Erg gezellig gelummeld. Tijd ging erg snel om dus even snel gedoucht en met z’n alle naar Playa del ingles Michelle ophalen. Nog even met Miriam naar boven gegaan, de spa laten zien en toen samen op een grilrestaurant wat ze ons hadden aangeraden. Heel erg lekker gegeten alleen kreeg toen flinke buikpijn. Met buikpijn even naar de kamer gegaan en een tabletje geslikt (ja jongens voelde me echt niet goed).Toch nog even mee iets te gaan drinken en toen lekker me bedje weer ingekropen en gaan slapen.

Kusjes uit gran canaria

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!