FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 43

Dagje 43

Vandaag was de verjaardag van Miriam. Gisteravond nog even gebakjes gehaald om haar vandaag mee te verassen maar helaas de mieren hadden t ook ontdekt. Dus alles zo de prullenbak in kunnen gooien, erg zonde! Nog maar even snel wat cakejes gehaald en op naar Miriam om haar te verassen met een cakeje met een kaarsje erop en ballontjes. En natuurlijk de cadeautjes. We zijn toen met ’n alle bij hun in het hotel samen gaan ontbijten. Echt nog eens lekker zo’n uitgebreid ontbijt. Vandaag stond een buggy tour op de planning. Maike ging met Marcel, Michelle met paul en ik met Miriam. We gingen een stuk of road erg leuk! Ook zijn we bij de plaats langsgekomen waar dat meisje vorige week is verongelukt van 18 jaar. Deze organisatie was dezelfde als met dat meisje. Dat meisje is het zicht verloren door de opkomende stof en is zo een meter naar ondergevallen met de quad achter in haar nek. Ze hebben er wel een mooie plek van gemaakt! Daarna waren we natuurlijk echte stofmannetjes en vrouwtjes. Dus even snel afgedoucht en bikini aangetrokken en lekker gaan zwemmen. Daarna ben ik lekker even met mama gaan skype en daarna gaan eten. Daarna kwam alleen de pizza verkeerd terecht en zat hij vast in me keel, erg eng gevoel. Gelukkig kon Miriam die greep en schoot het stukje eruit. Pff toch wel erg geschrokken. Toen moest er weer afscheid genomen worden omdat ze weer naar huis vertrokken. Ik ben toen al eerder naar me kamer gegaan zodat Michelle even de rust had. Toen lekker gaan slapen.

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx