FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 44

Dagje 44,

Vandaag alweer een dagje werken. Ik had vandaag hele dag receptie samen met Angela. Het is op dit moment erg rustig in het hotel en voornamelijk Spanjaarden zijn hier. Dus erg moeilijk om alleen achter de receptie te zitten. Maar met handen en voeten en 3 woorden spaans lukt het ondertussen toch al best goed. De dag ging toch wel best snel om, ondertussen een voor een de collega’s nog een gezichtsmassage gegeven. Was gister wel een gezellig dagje op het werk. Even tussen de middag gegeten met Michelle en toen weer verder gewerkt tot half 6. Om half 6 lekker op naar de kamer wachten op Michelle. Om half 7 was ze dan ook eindelijk klaar en zijn we samen iets gaan eten en nog even de ring gekocht die ik al zo lang wilde hihi. Vandaag iets vroeger naar de kamer gegaan aangezien het niet zo goed met Michelle gaat. Ze is al een paar keer naar de dokter moeten gaan vanwege bloed in haar ontlasting. Morgen krijgt ze een darmonderzoek met een camera dus vandaag mag ze alleen maar soep en thee. S’middags en S’avonds moet ze een flesje leegdrinken. Hiervan is ze gisteravond erg ziek geworden. Michelle dus lekker in bed gestopt met een kopje thee. Toen toch maar lekker gaan slapen want morgen moeten we vroeg op!

Kusjes uit gran canaria.