FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 45

Dagje 45 alweer, een erg spannend dagje

Michelle kreeg vandaag om half 9 een darmonderzoek. Erg spannend. Vanmorgen samen de dokter gegaan. Ook moest ik van de dokter erbij blijven zodat Michelle niet alleen was. Toch best wel raar om dat allemaal zo van binnen te zien. Na 20 minuutjes was hij klaar en konden we mee naar boven voor de uitslag. Het bleek gelukkig niks ernstigs te zijn maar het moest wel verder worden onderzocht. Dus Michelle gaat naar huis voor verder onderzoek. Dit is natuurlijk voor mij ook erg spannend want nu blijf ik hier helemaal alleen. Hopelijk gaat de tijd nu snel om! Hele lieve berichtjes van iedereen gekregen en dat doet zo ongelofelijk goed! Dankjewel allemaal. Vandaag half dagje gewerkt, ik was er natuurlijk ook niet helemaal bij en ben daarna na de kamer gegaan om Michelle weer een beetje te verzorgen. Even lekker een broodje gaan eten en wat rond gaan wandelen. Alvast van Michelle een verjaardagscadeautje gekregen, heel erg bedankt! Dadelijk nog even iets eten en dan vandaag op tijd naar bed en morgen zien we weer verder.

Dankjewel voor jullie lieve berichtjes allemaal
en sorry voor de late berichtjes

Dikke kus, ik hou van jullie papa en mama(L)

Mama

Dank je wel muis wij houden ook heel veel van jou jij bent onze kanjer xxx

Kyra en Darcy

Hallo baasje en mama,

Jij kunt dat en trouwens jij kan nog niet naar huis komen want je hebt nog geen cadeautje voor ons gekocht waf waf.
Hier is alles in orde dus maak je maar niet ongerust en 5 oktober is zo daar en dan mag je weer met ons spelen en knuffelen.

Pootje en natte kussen van Kyra en Darcy

Mirjam

Zet hem op Fleur. Als je dat kunt ........is het nu iets waar je tegen opziet maar later een overwinnig.Want alles is eens de eerste keer. Maar geniet eerst even samen met opa en oma.
Dikke knuffel xxxxMirjam

van lootjes

Hola Bloempje
Zit je nu ook al in de verpleging?
Van alle markten thuis he?
Zie je er tegenop om '' alleen'' te blijven?
Gelukkig krijg je de komende tijd nog wat aanloop van je familie.Geniet ook met hen en werk niet te hard.
Ben echt trots op je.
Tot de volgende keer. Gr.van lootjes

chantal

heey Fleur,

dit zal wel erg balen zijn en even tegenvallen!
ik las dat je hele lieve mensen (collega's) om je heen hebt, hopelijk heb je daar nu ook wat meer aan!
zet hem op en je kunt het wel!
ik weet zeker dat als je weer thuis bent met een goed gevoel kunt terug kijken met heel veel nieuwe ervaringen en daarbij hoort dit ook! :)

nog veel succes xx

Stannie

Hoi lieve Fleur,

Heel fijn om je verhalen weer op de site te kunnen lezen. Jammer dat Michelle naar huis moest en je nu je stage alleen moet afmaken. Wij zijn ontzettend trots op je en denk eraan dat je in gedachte steeds bij ons bent en nooit echt alleen zult zijn. Kop op Fleur je kunt het. Nog heel veel plezier met opa en oma laat je maar lekker verwennen door die twee.

Groetjes en dikke knuffel van de Beaumontjes ook voor opa en oma

Monique

Hoi Fleur
Ben nu bij mijn moeder en lees je verhaaltjes (thuis doe ik dat nooit hehe)Is niet leuk om nu alleen de stage te moeten doorlopen voor jou. Maar ik vind het wel knap dat je volhoudt. Veel succes en ook de groeten van Patrick. tot gauw Monique