FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 46

Dagje 46,

Vandaag ging Michelle met Maria praten voor de vlucht om te boeken. Niet verwacht maar Maria had meteen een vlucht voor MORGEN K. Nou het werd me echt heel eventjes te veel. Eerst nog naar Sandy Beach gaan werken. Voor mij was het echt even zwaar, nu was het officieel, ik moest hier alleen blijven. Een geluk had ik wel Opa en Oma komen morgen ook aan dus ik zal niet echt alleen zijn. We zijn na het werk nog even lekker gaan eten ter afsluiting. Daarna heeft Michelle haar koffers weer ingepakt en langzaam werd mijn kamertje erg leeg. Toen we daarmee klaar waren zijn we nog een ijsje gaan eten bij onze vrienden ter echte afsluiting. We zijn daarna na onze kamer gegaan en zijn lekker proberen te gaan slapen.

Xxxxxxxxxxxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!