FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 47

Dagje 47,

Pff vandaag was het zo ver Michelle vertrok naar huis. Eerst even langs de dokter alle documenten ophalen en dan kwam de taxi. Even afscheid genomen en toen even naar Roberto gegaan. Had het erg zwaar ermee dus ik ben even goed met Roberto gaat praten. Wat deed dat goed! Daarna moest ik toch echt alleen naar mijn TE lege kamer. Ook even geen fijn gevoel, dus skype aangezet en even met mama geskyped. Toen smste oma dat ze onderweg naar het hotel waren. Even klaargemaakt en snel naar opa en oma zijn hotel gegaan. En we kwamen precies tegelijk in het hotel aan, wat was het heerlijk om hun te zien! Heerlijk even met hun gekletst en even mee naar de kamer gegaan. Ik moest toen gaan werken dus ben naar Sandy Beach vertrokken. Vooral raar om daar alleen te moeten werken, daar werken we eigenlijk altijd samen. De dag ging gelukkig snel om. Daarna heb ik de taxi gepakt naar het hotel van opa en oma en hebben we er nog een gezellige dag van gemaakt. Toen hebben ze me naar het hotel gebracht en begon mijn eerste avondje alleen. Gelukkig heb ik zo’n lieve mama en papa die heel lang met mij op skype zijn gebleven en zo ging de eerste avond gelukkig goed om.

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kus uit gran canaria

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!